Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

18/2020 Ogłoszone 23.11.2020 - Usługa konserwacji dźwigów osobowych, towarowo - osobowych, towarowych.

Kłobuck, dnia 23.11.2020 r.

01.12.2020
DOC18_2020_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (33,50KB)


23.11.2020
ZIP18_2020_załączniki.zip (42,26KB)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy ZP.38-33/20

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia:

Usługa konserwacji dźwigów osobowych , towarowo -osobowych, towarowych .

Ilość i rodzaj: zgodnie z załącznikiem nr 1 – formularz cenowy.

Kody CPV : 50531400-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.

  1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące.

  2. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: na stronie internetowej – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5C lub– http://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html

  3. Miejsce lub sposób uzyskania informacji : wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %

  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

  3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1

  4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 2

  5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3

  6. Oświadczenie Zleceniobiorcy , że pracownicy posiadają uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego.

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim i należy przesłać na adres e-mail: do dn. 30.11.2020r. do godz. 12:00. W tytule z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy ZP.38-33/20 do postępowania o udzielenie zamówienia na „Usługa konserwacji dźwigów osobowych , towarowo -osobowych, towarowych . Oferta zawiera dokumenty wskazane w pkt.5 powyżej.

  2. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w najpóźniej w dniu następnym w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,ul.11 Listopada 5 C,pokój nr 4

9.Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

10. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku niepełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych Zamawiający ma prawo odpowiednio wykluczyć Wykonawcę bądź odrzucić ofertę.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny .

12. Zamawiający wybierze Wykonawcę na podstawie złożonych ofert. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni warunki udziału i przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi mailowo Wykonawców, którzy złożyli ofertę oraz umieści informację na stronie http://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html

13.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;

  • inspektor ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, kontakt: ,Tel.34 317 22 06.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie zapytania ofertowego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

14. Załączniki składające się na integralna część zapytania.

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2. Formularz -cenowy – załączniki nr 2

  1. Projekt umowy – załączniki nr 4

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3

 

 

D Y R E K T O R

ZOZ Kłobuck – Joanna Maruszczyk

……………………………..

Kierownik Zamawiającego