Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

12/2020 Zakończone 26.10.2020; Ogłoszone 15.10.2020 - Dostawa artykułów spożywczych i piekarniczych o do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia 15.10.2020 r.

26.10.2020
DOC12_2020_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (50,00KB)

20.10.2020
DOC12_2020_ZO_Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.doc (35,00KB)

15.10.2020
ZIP12_2020_ZO_Załączniki.zip (72,94KB)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy ZP.38-25/20


Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych o do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku


    Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną, wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych do Szpitala Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C .


Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty. Dostarczane produkty mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych ( wygląd, smak, zapach ) i odżywczych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie przewidzianym w umowie.


1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy artykułów spożywczych.


Wykaz artykułów spożywczych zawartych w załączniku nr 2 do Zapytania nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.

Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni od daty złożenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 13:00. Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.


1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy artykułów piekarniczych.


Przedmiot zamówienia zawarty w załączniku nr 3 do Zapytania ma spełniać wymogi jakościowe i sanitarno - higieniczne określone obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane pieczywo ma być dobrej jakości, wolne od wad, w chwili dostawy musi być świeże. Kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły lub stęchły, jak również gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony.


Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w dniu następnym od daty złożenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej.

Dostawy realizowane będą od poniedziałku do soboty najpóźniej do godz. 06:15.

Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.


1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy paczek świątecznych w ilości 179 sztuk.

Artykuły spożywcze/cukiernicze zawarte w załączniku nr 4 do Zapytania nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.

Realizacja Zamówienia tj. dostawa paczek w terminie od 30.11.2020r. do 01.12.2020r. w godzinach od 09:00 do godz. 13:00 do siedziby Zamawiającego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 c.

Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko dostawcy.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

zadanie nr 1 - różne produkty spożywcze 1580000-6

zadanie nr 2 - pieczywo 15811000-6

zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze 1580000-6

2. Szczegółowe informacje dotyczące Ilości i rodzaju Zamówienia : zgodnie z załącznikiem od nr 2 do nr 4 do Zapytania

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w zapytaniu ofertowym części zamówienia - zadania od 1 do 3 . Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy

3. Termin realizacji Zamówienia w zakresie:

zadania nr 1 i 2 : 01.01.2021r. – 31.12.2021r; zadania nr 3 : 30.11.2020r. - 01.12.2020r

4. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: na stronie internetowej – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub – http://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html

5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

6. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena

7. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania

2) Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe dla zadanie nr 1 zadania nr 2 oraz zadania nr 3 – odpowiednio załącznik nr 2; załącznik nr 3 i załącznik nr 4.

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną) lub wydruku komputerowego w zależności od składanego zaświadczenia ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub Krajowego Rejestru Sądowego .

4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób

składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

5). Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6 do Zapytania

6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 7

    Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim i należy przesłać na adres e-mail: do dn. 23.10.2020r. do godz. 12:00. W tytule z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy ZP.38-25/20 do postępowania o udzielenie zamówienia na „dostawę artykułów spożywczych , piekarniczych i paczek świątecznych”. Oferta zawiera dokumenty wskazane w pkt.7 powyżej

    Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w najpóźniej w dniu następnym w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,ul.11 Listopada 5 C,pokój nr 4

10. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku niepełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych Zamawiający ma prawo odpowiednio wykluczyć Wykonawcę bądź odrzucić ofertę.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny .

13. Zamawiający wybierze Wykonawcę na podstawie złożonych ofert. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni warunki udziału i przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi mailowo Wykonawców, którzy złożyli ofertę oraz umieści informację na stronie http://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html

14.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
  • inspektor ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, kontakt: ,Tel.34 317 22 06.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  •  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  •     posiada Pani/Pan:

  -  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

 -   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

 -   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;

  -  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  •     nie przysługuje Pani/Panu:

 -   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  -  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

15. Załączniki składające się na integralną część Zapytania Ofertowego:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 1

Załącznik nr 3 - formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 2

Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 3

Załącznik nr 5 – projekt umowy zadanie nr ( 1 i 2 )

Załącznik nr 5 A – projekt umowy zadanie nr 3

Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr 7 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

D Y R E K T O R Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

………………………………

Kierownik Zamawiającego