2/2020 Zakończone 17.04.2020 Ogłoszone 03.04.2020 - Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Kłobuck, dnia 03.04.2020 r.
03.04.2020
2_2020_P_Załączniki.zip (99,25KB)
14.04.2020
02_2020_ZO_Zawiadomienie o unieważnieniu ZADANIA NR 1.doc (32,00KB)
17.04.2020
02_2020_ZO_zestawienie porównania i oceny ofert.pdf (102,07KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-05/20
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku działając przy uwzględnieniu przepisu art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych ,zaprasza do złożenia oferty na przedmiot zamówienia: Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 oraz nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Pojemniki zostaną dostarczone nieodpłatnie, a ich użytkowanie przez cały okres trwania umowy nie może rodzić żadnych dodatkowych kosztów.
Opróżnianie pojemników i wywóz odpadów będzie następował w dni powszednie.
Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsce wokół pojemnika po jego opróżnieniu.
Wykonawca dostarczy niezbędną ilość pojemników ( dot. zadania nr 1 - zgodnie z zapotrzebowaniem wskazanym w załączniku nr 1 ).
Wykonawca dbać będzie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemnika. Wykonawca w zależności od stanu sanitarnego pojemników będzie przeprowadzał zabiegi mycia i dezynfekcji pojemników we własnym zakresie.
Wszelkie prace przy wywozie odpadów będą prowadzone w sposób nie powodujący zanieczyszczenia posesji, chodnika lub jezdni.
Wykonawca zapewnia transport odpadów do miejsca składowania i unieszkodliwiania,
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia.
1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wywozu niesegregowanych nieczystości stałych z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 1
Odbiór odpadów odbywać będzie się dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-15:00 . W terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram wywozu odpadów z poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych ZOZ Kłobuck.
1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wywozu nieczystości płynnych z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 2 .
W ramach zadania nr 2 -Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lokalizacje. Każda lokalizacja stanowi odrębny przedmiot Zamówienia i zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych lokalizacji . W przypadku nieskładania oferty na poszczególną lokalizację –proszę o skreślenie danej pozycji wersu w tabeli .
1.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy opróżniania separatora tłuszczu zawierającego odpady pochodzące z kuchni szpitalnej - trzy razy w ciągu roku , zgodnie z załącznikiem Nr 3 .
- Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90513200-8 Usługi w zakresie wywozu stałych odpadów miejskich
90410000-4 Usługi usuwania ścieków
90500000-2 Usługi związane z odpadami
- Termin realizacji zamówienia: do dnia 09.05.2020 r. do 08.05.2021r.
- Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: na stronie internetowej – http://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują na adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: Cena – 100%
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz poprawienia omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim i należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: do dn. 10.04.2020r. do godz. 10:00. W tytule z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy ZP.38-05/20 do postępowania o udzielenie zamówienia na „usługę odbioru odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku”.
- Oferta Wykonawcę zawiera oryginały poniższych dokumentów, w przypadku załączenia skanu kserokopii dokumentu należy uprzednio potwierdzić jego aktualność klauzulą ,, Za zgodność z oryginałem ” przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów
zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730,
1403, 1579, z 2020 r. poz. 150, 284, 322.) dotyczy zadania Nr 1
- Zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie
Powiatu Kłobuckiego, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13
września 1996 r. ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010, 2020, z 2020 r. poz. 150, 284) - dotyczy
zadania Nr 1
6) Zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych z nieruchomości położonych na terenie Powiatu Kłobuckiego, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dnia 13 września 1996r ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010, 2020, z 2020 r. poz. 150, 284) dotyczy zadania Nr 2.
7) Umowa na zrzut nieczystości ciekłych do punktu zlewnego oczyszczalni ścieków - dotyczy
zadania Nr 2 i 3 .
8) W zakresie zadania nr 3 dokumenty potwierdzające uprawnienia w zakresie zbierania,
transportu oraz unieszkodliwiania odpadów o kodzie 190809.
9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
10) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2020- r., o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4 .
- KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Załączniki składające się na integralną część Zapytania:
Załączniki nr 1 - Formularz asortymentowo - cenowe dla zadań od nr 1
Załączniki nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowe dla zadań od nr 2
Załączniki nr 3 - Formularz asortymentowo - cenowe dla zadań od nr 3
Załączniki nr 4- Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 - Projekt umowy dla zadań nr 1
Załącznik nr 7 - Projekt umowy dla zadań nr 2
Załącznik nr 8 - Projekt umowy dla zadań nr 3
D Y R E K T O R ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
………………………………..
Kierownik Zamawiającego