Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2/2020 Zakończone 17.04.2020 Ogłoszone 03.04.2020 - Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia  03.04.2020 r.

03.04.2020
ZIP2_2020_P_Załączniki.zip (99,25KB)

14.04.2020

DOC02_2020_ZO_Zawiadomienie o unieważnieniu ZADANIA NR 1.doc (32,00KB)

17.04.2020

PDF02_2020_ZO_zestawienie porównania i oceny ofert.pdf (102,07KB)

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy ZP.38-05/20

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku działając   przy  uwzględnieniu  przepisu art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych ,zaprasza do złożenia oferty na przedmiot zamówienia: Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i  komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:

Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej  w  Kłobucku, zgodnie z załącznikami  nr 1 i nr 2 oraz nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Pojemniki zostaną dostarczone nieodpłatnie, a ich użytkowanie przez cały okres trwania umowy nie może rodzić żadnych dodatkowych kosztów.

Opróżnianie pojemników i wywóz odpadów będzie następował w dni powszednie.

Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsce wokół pojemnika po jego opróżnieniu.

Wykonawca dostarczy niezbędną ilość pojemników ( dot. zadania nr 1 - zgodnie z zapotrzebowaniem wskazanym w załączniku nr 1 ).

Wykonawca dbać będzie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemnika. Wykonawca w zależności od stanu sanitarnego pojemników będzie przeprowadzał zabiegi mycia i dezynfekcji pojemników we własnym zakresie.

Wszelkie prace przy wywozie odpadów będą prowadzone w sposób nie powodujący zanieczyszczenia posesji, chodnika lub jezdni.

      Wykonawca zapewnia transport odpadów do miejsca składowania i unieszkodliwiania,

Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów objętych przedmiotem zamówienia.

Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia.

1.2  Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wywozu niesegregowanych nieczystości stałych  z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck,  zgodnie z załącznikiem Nr 1

Odbiór odpadów odbywać będzie się dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-15:00 . W terminie do  5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram  wywozu odpadów z poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych ZOZ Kłobuck.

                                                                                            

1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wywozu nieczystości płynnych  z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 2 .

W ramach zadania nr 2 -Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lokalizacje. Każda lokalizacja stanowi odrębny przedmiot Zamówienia  i zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych lokalizacji . W przypadku nieskładania oferty na poszczególną lokalizację –proszę  o skreślenie danej pozycji wersu w tabeli  .

 

1.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy opróżniania  separatora tłuszczu zawierającego odpady pochodzące z kuchni szpitalnej - trzy razy w ciągu roku , zgodnie z załącznikiem Nr 3 .

 

  1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

90511000-2  Usługi wywozu odpadów

90513200-8 Usługi w zakresie wywozu stałych odpadów miejskich

90410000-4 Usługi usuwania ścieków

90500000-2 Usługi związane z odpadami

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 09.05.2020 r. do 08.05.2021r.  
  2. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: na stronie internetowej – http://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html
  3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują na adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: Cena – 100%
  2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.
  3. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów  potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz poprawienia omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie Wykonawcy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim   i   należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail:    do dn. 10.04.2020r.  do godz. 10:00. W tytule z adnotacją „Zapytanie   ofertowe nr sprawy ZP.38-05/20 do postępowania o udzielenie zamówienia    na „usługę odbioru odpadów i nieczystości z jednostek i  komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku”.
  6. Oferta Wykonawcę zawiera oryginały poniższych dokumentów, w przypadku  załączenia skanu kserokopii dokumentu należy uprzednio potwierdzić jego aktualność  klauzulą ,, Za zgodność z oryginałem ” przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy:

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

2) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

       4) Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów  

        zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730,   

       1403, 1579, z 2020 r. poz. 150, 284, 322.) dotyczy  zadania Nr 1  

  1. Zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie        

       Powiatu Kłobuckiego, zgodnie  z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13

       września 1996 r. ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010, 2020, z 2020 r. poz. 150, 284) - dotyczy

       zadania Nr 1

       6) Zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych z nieruchomości położonych na terenie Powiatu Kłobuckiego, zgodnie  z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  dnia 13 września 1996r ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010, 2020, z 2020 r. poz. 150, 284)  dotyczy zadania Nr 2.

       7) Umowa na zrzut nieczystości ciekłych do punktu zlewnego oczyszczalni ścieków - dotyczy  

       zadania Nr 2 i 3 .

       8) W zakresie zadania nr 3 dokumenty potwierdzające uprawnienia w zakresie zbierania,

       transportu oraz unieszkodliwiania odpadów o kodzie 190809.

9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

 10) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2020-  r., o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4 .
  2. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku  ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o  dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933) 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie  z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat  od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

  1. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

Załączniki nr 1 - Formularz  asortymentowo  - cenowe dla zadań od nr 1

Załączniki nr 2 - Formularz  asortymentowo  - cenowe dla zadań od nr 2

Załączniki nr 3 - Formularz  asortymentowo  - cenowe dla zadań od nr 3

Załączniki nr 4- Formularz ofertowy

Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 6 -  Projekt umowy dla  zadań  nr 1 

Załącznik nr 7 -  Projekt umowy dla  zadań  nr 2

Załącznik nr 8 -  Projekt umowy dla  zadań  nr 3

 

                                                                                                D Y R E K T O R   ZOZ w Kłobucku

                                                                                               Joanna Maruszczyk

………………………………..

Kierownik Zamawiającego