1/2020 Zakończone 25.03.2020; Ogłoszone 13.03.2020 - Dostawa tlenu medycznego, sprężonego powietrza wraz z dzierżawą butli - na potrzeby jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Kłobuck, dnia 13.03.2020 r.
25.03.2020
01_2020_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (34,00KB)
13.03.2020
13_03_2020_Załączniki.zip (43,14KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-03/20
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawa tlenu medycznego, sprężonego powietrza wraz z dzierżawą butli - na potrzeby jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
1.Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb dostawę tlenu medycznego i sprężonego powietrza wraz z dzierżawą butli do poniższych jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku:
a. Szpital Rejonowy , 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 E
- tlen medyczny - 900 butli o pojemności 6,4 m3
- sprężone powietrze - 2 butle o pojemności 6,4 m3
- tlen medyczny - 60 butli o pojemności 10l.
- tlen medyczny - 25 butli stalowych/aluminiowych o pojemności 2l.
b. Szpital Rejonowy , 42-160 Krzepice, ul. Szkolna 1
- tlen medyczny - 800 butli o pojemności 6,4 m3
- sprężone powietrze - 2 butle o pojemności 6,4 m3
- tlen medyczny - 5 butli o stalowych po pojemności 2l.
- Zamawiający wymaga , aby butle posiadały normę europejską PN-EN 1089-3i PN-C-84910 w zakresie ich oznakowania i kolorystyki oraz wyposażone były w kołpaki ochronne zaworu i osłony zaworu zgodnie z normą PN-EN ISO 11117:2008.
- Zamawiający wymaga , aby zaoferowane stalowe butle z tlenem medycznym2 l. posiadały zawartość gazu min. 0,4m3 - zgodnie z normą PN-EN -1789:2008 mówiącą m.in. o obowiązkowym wyposażeniu karetki w przenośny zbiornik z tlenem medycznym o pojemności min. 0,4m3 .
- Zamawiający wymaga zaoferowaniabutli aluminiowych z zaworem zintegrowanym o pojemności wodnej 2l, o ciśnieniu 200 bar z wmontowanym na stałe (zintegrowanym z butlą) modułem wyposażonym w reduktor ciśnienia, przepływomierz o zakresie pracy wyrażonym l/min, wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia w systemie AGA do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego- np. respirator, cyfrowy wyświetlacz z inteligentnym systemem rozpoznawaniem czasu, dający możliwość odczytu:
- ilości gazu pozostałego w butli przy zamkniętym zaworze (pokazana w litrach)
- ilości gazu pozostałego w butli podczas użycia (wskaźnik liniowy napełnienia butli)
- czasu pozostałego do zużycia gazu w butli przy zadanym przepływie
- oraz posiadających system alarmowy sygnalizujący:
- przy napełnieniu butli gazem wynoszącym 25%
- kiedy pozostaje mniej niż 15 min użytkowania przy zadanym przepływie
- Butle z możliwością przenoszenia za kołpak, posiadające zaczep umożliwiający zawieszenie ich na łóżku szpitalnym bez konieczności używania innych elementów. Butla wraz z zaworem przystosowana do pracy w warunkach wysokiego pola magnetycznego do 3 tesli.
- Zamawiający wymaga, zaoferowania butli z tlenem medycznym 10l. o ciśnieniu 200 bar.
- Każda dostarczona butla musi posiadać ważną legalizację ,posiada zaplombowany zawór, a także muszą być przewożone oraz magazynowane zgodnie z obowiązującymi przepisami ADR . Każda butla musi być wyposażona w etykietę zgodnie z przepisami ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych zawierającą odpowiednie piktogramy informujące o potencjalnym niebezpieczeństwie , nazwę podmiotu odpowiedzialnego i adres wytwórcy a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania butli z tlenem medycznym oraz kod produktu.
- Na każdej dostarczonej butli z tlenem medycznym muszą być umieszczone etykiety zawierające informacje dotyczące : nazwy produktu , terminu ważności , numeru serii, nazwy podmiotu odpowiedzialnego wraz z adresem , nazwy wytwórcy wraz z adresem , informację dotyczącą warunków przechowywania , sposobu i drogi podania , postaci farmaceutycznej i zawartości opakowania ,a także zawartości substancji czynnej oraz z informacją dotyczącą ogólnej kategorii dostępności.
- Wykonawca musi posiadać system śledzenia butli umożliwiający odnalezienie wadliwego produktu i skuteczne wycofanie go z rynku . Dostawca musi mieć możliwość dostaw awaryjnych w przypadku nagłego nieprzewidzianego zapotrzebowania przez Zamawiającego
- Wykonawca każdorazowo dla każdej dostawy - dla każdej butli z tlenem medycznym przekaże wystawiane świadectwo zgodności tlenu medycznego . Powyższy dokument zostanie przekazany zamawiającemu w wersji elektronicznej na adres mailowy:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do 20% ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest będzie odstąpieniem od umowy, nawet w części. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
- Zamawiający dopuszczalna możliwość przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami asortymentowymi w formularzu asortymentowo – cenowego, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymogami niniejszego postępowania, w szczególności w zakresie jakości i wymogów technicznych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom.
- Termin realizacji zamówienia:
- Wzory umów stanowią załącznik do zapytania ofertowego.
- Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
24111500-0 - Tlen
24113200-1 - Sprężone powietrze
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
- Pytania do zapytania, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej na adres:.e-mail:
- Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:spec.ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim i należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: do dn. 23.03.2020r. do godz. 10:00. W tytule z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy ZP.38-03-20 do postępowania o udzielenie zamówienia na „Dostawa tlenu medycznego, sprężonego powietrza wraz z dzierżawą butli - na potrzeby jednostek organizacyjnych ZOZ w Kłobucku”
- Oferta Wykonawcę zawiera oryginały poniższych dokumentów, w przypadku załączenia skanu kserokopii dokumentu należy potwierdzić jego aktualność klauzulą ,, Za zgodność z oryginałem ” przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy:
- Aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ( GIF ) uprawniające do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego gazami medycznymi,
- Aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ( GIF ) na wytwarzanie lub import produktu leczniczego jeżeli Wykonawca jest wytwórcą,,
- Aktualne zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego ( GIF ) w zakresie obrotu produktami leczniczymi – w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny .
- Aktualne dokumenty potwierdzające , że oferowany produkt leczniczy jest dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne ( t.j.Dz. U. z 2019 r.poz. 499, 399 z p.zm.), ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku ( tj.Dz. U. z 2019 r. poz. 175, 447, 534) , oraz ustawy o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
- Aktualny Certyfikat GMP ( Good Manufacturing Practice) stwierdzający , że wytwórca spełnia wymagania Dobrej Praktyki Wytwarzania zawarte w Dyrektywie 2003/ 94/EC,
- Aktualna szczegółowa i dokładna karta charakterystyki tlenu medycznego jako produktu leczniczego,
- Aktualna szczegółowa i dokładna karta charakterystyki tlenu medycznego jako substancji niebezpiecznej .
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy– załączniki nr 2
- Oświadczenie o spełniani u warunków udziału w postępowaniu
- KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, na co zamawiający udzieli odpowiedzi jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz poprawienia omyłek pisarskich i rachunkowych
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
27. Załączniki składające się na integralna część zapytania.
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3
4. Projekt umowy - załącznik nr 4
D Y R E K T O R
Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
_______________________
Kierownik Zamawiającego