- Menu przedmiotowe
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Zakończone przetargi
16/2019 Zakończone 27.11.2019; Ogłoszone 19.11.2019 - Transport żywności ze Szpitala Rejonowego w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 E do Szpitala Rejonowego w Krzepicach, ul. Szkolna 1
Kłobuck, dnia 19.11.2019 r.
27.11.2019
16_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (33,50KB)
19.11.2019
16_2019_ZO_Załączniki.zip (28,71KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-23/19
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia: Transport żywności ze Szpitala Rejonowego w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 E do Szpitala Rejonowego w Krzepicach, ul. Szkolna 1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Transport żywności ze Szpitala Rejonowego w Kłobucku, ul.11 Listopada 5E do Szpitala Rejonowego w Krzepicach, ul. Szkolna 1
Ilość i rodzaj: Dostawa żywności odbywać się będzie w termosach o pojemności: 20 l - 2 szt.; 5 l - 3 szt. i 2 l - 2 szt. oraz pojemnikach przeznaczonych do transportu pieczywa - 3 szt., będących własnością Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
Wyjazd ze Szpitala Rejonowego w Kłobucku odbywać się będzie codziennie, 2 razy w ciągu dnia, tj. o godz. 7:30 i 12:15.
Transport odbywać się będzie samochodem zapewniającym ochronę żywności przed zanieczyszczeniami oraz zniszczeniem mogącym spowodować niezdatność żywności do spożycia.
Zamawiający nie dopuszcza powierzenie przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy
CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
- Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 – 31.12.2020 r.
- Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Pytania muszą być skierowane na: adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 c
faks: 034 317-23-01, lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska Tel. 034 317 23 wew. 127
- Kryteria wyboru ofert – cena 100%, przy założeniu: najniższa cena za 1 km.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy
- parafowany projekt umowy
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że samochód którym będzie przewożona żywność spełnia wymagania konieczne dla zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w transporcie artykułów spożywczych. ( w przypadku złożenia kserokopii dokumentu należy potwierdzić „za zgodność z oryginałem” ).
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób
składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów
rejestrowych
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy ZP.38-23/19 do postępowania na transport żywności”
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 27.11.2019 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.11.2019 r., o godzinie 09:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, pokój nr 4 .
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Załączniki składające się na integralną część Zapytania:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projekt umowy dla zadania nr 1
Załącznik nr 3 – oświadczenie Wykonawcy
D Y R E K T O R
ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
………………………………
Kierownik Zamawiającego