Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

14/2019 Zakończone 12.11.2019; Ogłoszone 29.10.2019 Dostawa warzyw , owoców oraz ziemniaków do Szpitala Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E

Kłobuck, dnia  29.10.2019r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy ZP.38-21/19

12.11.2019
DOC14_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (35,00KB)


ZIP14_2019_ZO_Załączniki.zip (65,98KB)

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa warzyw , owoców oraz ziemniaków do Szpitala Rejonowego w Kłobucku  ul. 11 Listopada 5 E

Ilość i rodzaj: zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz 3  do Zapytania

Zadanie Nr 1 -  obejmuje dostawę warzyw i owoców   Kody CPV: 03220000-3

Zadanie Nr 2 – obejmuje dostawę ziemniaków Kody CPV: 03212100-1

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w Zapytaniu Ofertowym zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia.

 Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.

Zamawiający  nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.

      Termin realizacji zamówienia:  zadanie nr 1 i 2   -  01.01.2020 – 31.12.2020 r.

       Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie  

      zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na

       stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji : wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na: adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 c faks: 034 317-23-01    lub adres e-mail: . Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
  2. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena
  3. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

  1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  

  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  

  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

  przed   upływem terminu składania ofert.

2) Osoby nieposiadające wpisu do w/w ewidencji  załączają : Decyzję na podatek rolny na rok 2018  lub Nakaz płatniczy na łączne zobowiązania pieniężne od rolników na rok 2018

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem

3)      Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania

       4)Wypełniony i podpisany  formularz cenowy dla zadania nr 1 i/lub 2 – załącznik nr 2 i/lub 3

       5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,

       o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

       6).Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –   załącznik nr 5

7) Oświadczenie,  dot. jakości, transportu, zanieczyszczeń – załącznik nr 6

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4.
  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy ZP.38-21/19 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na  dostawę warzyw , owoców oraz ziemniaków ”
  3. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 08.11.2019 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
  4. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2019 r., o godzinie 09:30 w siedzibie zamawiającego–Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,ul.11 Listopada 5C,pokój nr 4
  5. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.
  6.  Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów  potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
  8. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku  ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o  dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933) 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie  z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat  od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

  1. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

Załącznik nr  1 – formularz ofertowy

Załącznik nr  2, 3  – formularze cenowe dla zadania nr 2 , 3

Załącznik nr 4 - projekt umowy

       Załącznik nr  5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

       Załącznik nr 6 – Oświadczenie   dot. jakości, transportu, zanieczyszczeń       

                                                                                           

                                                                                                           D Y R E K T O R

ZOZ Kłobuck

Joanna Maruszczyk

                                                                                                                     ……………………………

Kierownik Zamawiającego