- Menu przedmiotowe
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Zakończone przetargi
12/2019 Zakończone 08.11.2019; Ogłoszone 28.10.2019 Dostawa mięsa , wędlin oraz drobiu do Szpitala Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E
Kłobuck, dnia 28.10.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-19/19
08.11.2019
12_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (42,50KB)
12_2019_ZO_Załączniki.zip (64,17KB)
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia: Dostawa mięsa , wędlin oraz drobiu do Szpitala Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E.
Ilość i rodzaj: zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do Zapytania
Zadanie Nr 1 - obejmuje dostawę mięsa i wędlin
Zadanie Nr 2 – obejmuje dostawę drobiu
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w Zapytaniu Ofertowym zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.
Kody CPV: 15110000-2, 15131130-5, 15412100-0 ; 15112000-6
- Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020 – 31.12.2020 r.
- Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:
adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 C , faks: 034 317-23-01
lub adres e-mail: przetargi@zozklobuck.com.pl
- Kryteria wyboru ofert: najniższa cena
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla zadanie nr 1 i/lub 2 -załącznik nr 2 i/lub nr 3 do Zapytania
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających
ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4
6) Oświadczenie dot. jakości, transportu i zanieczyszczeń– załącznik nr 5 do Zapytania
7) Oświadczenie, że przedmiot zamówienia dostarczany będzie z zakładów posiadających lub wdrażających system HACCP,
8 Oświadczenie, że do każdej dostawy dołączony zostanie Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI),
9) Decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności.
Wyżej wymienione dokumenty tj. ppkt.3 i 9 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy
ZP.38-19/19 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mięsa , wędlin oraz drobiu”.
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 06.11.2019 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.11.2019 r., o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C,
pokój nr 4 ,
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Załączniki składające się na integralną część Zapytania:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy dla zadania nr 1
Załącznik nr 3 – Formularz cenowy dla zadania nr 2
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 – Oświadczenie dot. jakości, transportu i zanieczyszczeń
Załącznik nr 6- Projekt umowy
D Y R E KT O R
ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
………………………………
Kierownik Zamawiającego