- Menu przedmiotowe
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Zakończone przetargi
11/2019 Ogłoszone 24.10.2019 - Dostawa artykułów spożywczych i piekarniczych do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Kłobuck, dnia 24.10.2019 r.
04.11.2019
11_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (50,00KB)
28.10.2019
11_2019_ZO_Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.doc (40,00KB)
24.10.2019
11_2019_ZO_Załączniki.zip (70,00KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-18/19
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych o do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną, wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych do Szpitala Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C .
Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty.
Dostarczane produkty mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych
( wygląd, smak, zapach ) i odżywczych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie przewidzianym w umowie.
1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy artykułów spożywczych.
Wykaz artykułów spożywczych zawartych w załączniku nr 2 do Zapytania nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni od daty złożenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej.
Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 13:00.
Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.
1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy artykułów piekarniczych.
Przedmiot zamówienia zawarty w załączniku nr 3 do Zapytania ma spełniać wymogi jakościowe i sanitarno - higieniczne określone obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane pieczywo ma być dobrej jakości, wolne od wad, w chwili dostawy musi być świeże. Kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły lub stęchły, jak również gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w dniu następnym od daty złożenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej.
Dostawy realizowane będą od poniedziałku do soboty najpóźniej do godz. 06:15.
Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.
1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy paczek świątecznych w ilości 156 sztuk.
Artykuły spożywcze/cukiernicze zawarte w załączniku nr 4 do Zapytania nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
Realizacja Zamówienia tj. dostawa paczek w terminie od 02.12.2019r. do 05.12.2019r. w godzinach od 09:00 do godz. 13:00 do siedziby Zamawiającego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 c.
Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko dostawcy.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
zadanie nr 1 - różne produkty spożywcze 1580000-6
zadanie nr 2 - pieczywo 15811000-6
zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze 1580000-6
- Szczegółowe informacje dotyczące Ilości i rodzaju Zamówienia : zgodnie z załącznikiem od nr 2 do nr 4 do Zapytania
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w zapytaniu ofertowym części zamówienia - zadania od 1 do 3 .
- Termin realizacji Zamówienia w zakresie:
zadania nr 1 i 2 : 01.01.2020r. – 31.12.2020r; zadania nr 3 : 02.12.2019r. - 05.12.2019r
- Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na: adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 c
faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: najniższa cena
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania
- Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe dla zadanie nr 1 zadania nr 2 oraz zadania nr 3 – odpowiednio załącznik nr 2; załącznik nr 3 i załącznik nr 4.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną) lub wydruku komputerowego w zależności od składanego zaświadczenia ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub Krajowego Rejestru Sądowego .
4).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób
składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
5). Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6 do Zapytania
6). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 7
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy
ZP.38-18/19 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów spożywczych , piekarniczych i paczek świątecznych ”
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 04.11.2019 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.11.2019 r. o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
14.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Załączniki składające się na integralną część Zapytania Ofertowego:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 1
Załącznik nr 3 - formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 2
Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 3
Załącznik nr 5 – projekt umowy zadanie nr ( 1 i 2 )
Załącznik nr 5 A – projekt umowy zadanie nr 3
Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 7 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
D Y R E K T O R
Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
………………………………
Kierownik Zamawiającego