Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

11/2019 Ogłoszone 24.10.2019 - Dostawa artykułów spożywczych i piekarniczych do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia    24.10.2019 r.

04.11.2019

DOC11_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (50,00KB)
 

28.10.2019

DOC11_2019_ZO_Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.doc (40,00KB)
 

24.10.2019
ZIP11_2019_ZO_Załączniki.zip (70,00KB)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy ZP.38-18/19

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Dostawę  artykułów spożywczych i  piekarniczych o do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

  1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną, wynikającą z aktualnych potrzeb      Zamawiającego dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych do Szpitala  Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C .

 

Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty.

Dostarczane produkty mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych  

( wygląd, smak, zapach ) i odżywczych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad dostarczonych produktów  i bezzwłocznej wymiany produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie przewidzianym w umowie.

 

 1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy                                                                                                                                   dostawy artykułów  spożywczych.

 

Wykaz artykułów spożywczych zawartych  w załączniku nr 2 do Zapytania  nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże,  z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.

Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie  wg  bieżących potrzeb Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni od daty złożenia  przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej.

Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 13:00.

Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.

 

 1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy artykułów piekarniczych.

 

Przedmiot  zamówienia  zawarty  w załączniku nr 3 do Zapytania  ma spełniać wymogi jakościowe i sanitarno - higieniczne określone obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane pieczywo ma być dobrej jakości, wolne od wad, w chwili dostawy musi być świeże. Kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły lub stęchły, jak również gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony.

 

Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie  wg  bieżących potrzeb Zamawiającego w dniu następnym  od daty złożenia  przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej.

Dostawy realizowane będą od poniedziałku do soboty  najpóźniej do godz. 06:15.

Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.

 

1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy paczek świątecznych w ilości 156 sztuk.

Artykuły spożywcze/cukiernicze zawarte  w załączniku nr 4 do Zapytania  nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże,  z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.

Realizacja Zamówienia  tj. dostawa paczek  w terminie od 02.12.2019r.  do 05.12.2019r.  w godzinach od 09:00 do godz. 13:00 do siedziby Zamawiającego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 c.

Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko dostawcy.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 zadanie nr 1 -  różne produkty spożywcze 1580000-6

 zadanie nr 2 -  pieczywo 15811000-6

 zadanie nr 3 -  różne produkty spożywcze 1580000-6

  1. Szczegółowe informacje dotyczące Ilości i rodzaju Zamówienia : zgodnie z załącznikiem od nr  2 do nr 4 do Zapytania

Zamawiający dopuszcza  możliwość składania ofert częściowych na jedną lub  większą liczbę wymienionych w zapytaniu ofertowym  części zamówienia - zadania od 1 do 3 .

  1. Termin realizacji Zamówienia w zakresie:

 zadania nr 1 i 2 :  01.01.2020r. – 31.12.2020r;  zadania nr 3  : 02.12.2019r. -  05.12.2019r

  1. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
  2. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:  adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 c

faks: 034 317-23-01  lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
    1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania
    2. Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe dla zadanie nr 1 zadania nr 2 oraz zadania nr 3 – odpowiednio załącznik nr 2; załącznik nr 3 i załącznik nr 4.
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony  w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną)   lub wydruku komputerowego w zależności od składanego zaświadczenia ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i  Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub Krajowego Rejestru Sądowego .

       4).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób

       składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

       5). Oświadczenie Wykonawcy  – załącznik nr 6 do Zapytania      

6). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –   załącznik nr 7

 

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy

ZP.38-18/19 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na  dostawę artykułów spożywczych , piekarniczych i paczek świątecznych ”

  1. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 04.11.2019 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
  2. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.11.2019 r. o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4
  3. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.
  4.  Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów  potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

14.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku  ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o  dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933) 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie  z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat  od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

  1. Załączniki składające się na integralną część Zapytania Ofertowego:

Załącznik nr  1 – formularz ofertowy

Załącznik nr  2 – formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 1

Załącznik nr  3 -  formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 2

Załącznik nr  4 -  formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 3

Załącznik nr  5 – projekt umowy zadanie nr ( 1 i 2 )

Załącznik nr 5 A – projekt umowy zadanie nr 3

       Załącznik nr  6 – Oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr  7 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

                                                                                                                                            

D Y R E K T O R

Zespołu Opieki Zdrowotnej

w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

………………………………

Kierownik Zamawiającego