- Menu przedmiotowe
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Zakończone przetargi
10/2019 Zakończone 30.09.2019 Ogłoszone 23.09.2019 - Dostawa fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów ETD-4 GA, do Pracowni Endoskopii w Kłobucku
Kłobuck, dnia 23.09.2019 r.
30.09.2019
10_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (36,00KB)
23.09.2019
10_2019_ZO_Załączniki.zip (37,33KB)
26.09.2019
10_2019_ZO_Wyjaśnienia treści zapytania.doc (40,00KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-17/19
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawę fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- ETD-4 GA do Pracowni Endoskopii w Kłobucku - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
Kody CPV:39330000-4 Urządzenia dezynfekujące
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia;
- Automatyczna myjnia do mycia i termochemicznej dezynfekcji endoskopów kompatybilnej z posiadanym wyposażeniem pracowni endoskopowej –Evis Exera II 165 i 180.
- Automatyczny w pełni powtarzalny zamknięty system przeznaczony do mycia i dezynfekcji gastroskopów, kolonoskopów, duodenoskopów – zgodny z wymogami NFZ,
- Myjnia-dezynfektor ładowana od frontu
- Wyświetlacz – cztery linie x czterdzieści znaków , z komunikatami w języku polskim
- Umieszczenie endoskopów na dzielonych koszach wysuwanych z myjni, umożliwiających ułożenie sondy endoskopu w taki sposób, który uniemożliwiałby stykanie się lub krzyżowanie powierzchni sondy.
- Możliwość zastosowania kosza do mycia troakarów i optyk laparoskopowych,
- System myjący kanały wewnętrzne i powierzchnie endoskopów przy użyciu niezależnych konektorów,
- Jednorazowe użycie środków chemicznych dedykowanych do użycia w myjniach endoskopowych wysokotemperaturowych,
- Równoczesna kontrola szczelności dwóch endoskopów podczas każdego etapu procesu mycia i dezynfekcji z systemem zabezpieczającym przed ich zalaniem,
- Kondensacja oparów środków chemicznych wewnątrz myjni i szczelne odprowadzenie oparów,
- Uzdatnianie mikrobiologiczne wody poprzez wbudowaną lampę UV,
- Automatyczna samodezynfekcja myjni,
- Zasilanie prądem trójfazowym,
- Zasilanie wodą z instalacji szpitalnej,
- Obudowa komory ze stali kwasoodpornej,
- Współpraca z systemem monitorująco-raportującym ENDOSKAN,
- Możliwość współpracy z systemem archiwizującym ENDOALPHA Documentation,
- Port komunikacyjny RJ-45 Ethernet TCP/IP (max.100 Mbit),
- Program Dezynfekcji termicznej w temperaturze 92o C dla sprzętu obojętnego na działanie termiczne,
- Zgodność myjnii z dyrektywą EN ISO 15883,
- Na wyposażeniu: Zmiękczacz AQA perla 10 BIO PR
- Termin dostawy – do 6 tygodni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty ,
- Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia do eksploatacji nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację przez Zamawiającego urządzenia,
- Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia,
- Gwarancja 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru, po uprzednim przeszkoleniu personelu,
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
- W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów technicznych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną
- W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze, dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze wykonujące taki sam zakres badań jak urządzenie naprawiane oraz o takich samych lub podobnych i niegorszych parametrach technicznych,
- Okres dostępności części zamiennych – 8 lat od zakończenia produkcji sprzętu. Profesjonalny serwis oferowanego sprzętu zapewniający przywrócenie wszystkich funkcji gwarantujących efektywne i bezpieczne użytkowanie, a tym samym zgodność z parametrami określonymi w deklaracji zgodności i z medycznym znakiem CE zgodne z dyrektywą MDD i ustawą o wyrobach medycznych.
- Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
- Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia w języku polskim.
II. INFORMACJE dotyczące złożenia oferty:
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na: adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2
- Parafowany projekt umowy – załączniki nr 3
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie
pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie
ofertowe nr sprawy ZP.38-17/19 do postępowania o udzielenie zamówienia na „ dostawę
fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- ETD-4 GA do ZOZ
w Kłobucku”
6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 30.09.2019 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2019 r., o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4.
8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
10.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
11. Załączniki składające się na integralną część zapytania.
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2
3. Projekt umowy – załączniki nr 3
D Y RE K T O R
ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
______________________
Kierownik Zamawiającego