09/2019 - Zakończony 30.09.2019; Ogłoszony 17.09.2019 - Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na przedmiot zamówienia: Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Kłobuck, dnia 17.09.2019 r.
30.09.2019
09_2019_P_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (36,00KB)
17.09.2019
09_2019_ZO_Załączniki.zip (28,58KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-16/19
Zamawiający Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku działając w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p.zm.)zaprasza do złożenia oferty na- przedmiot zamówienia: Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przez bank mający oddział/ filię/placówkę znajdującą się na terenie miasta Kłobuck, który będzie przygotowany do obsługi Zamawiającego i świadczyć będzie usługi objęte przedmiotem Zamówienia, według poniższych wymogów:
I. Kompleksowa obsługa bankowa ZOZ Kłobuck w okresie od 01.12.2019 r. do 30.11.2023 r. obejmująca:
1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego od dn. 01.12.2019r,
2. Otwarcia i prowadzenia rachunku bankowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
3. Dokonywanie wypłat gotówkowych (przewidywana kwota: 40 000 zł miesięcznie),
oraz dokonywanie wpłat gotówkowych(przewidywana kwota: 20 000 zł miesięcznie),
4. Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych lub długoterminowych dostępnych w ofercie banku odbywać się będzie na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach,
5. Bank zapewni możliwość składania przynajmniej do godz. 15:00 poleceń przelewu do innych banków , których realizacja nastąpi w tym samym dniu , a środki wpłyną na rachunek beneficjenta najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu transakcji
6. Dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat,
7. Dokonywanie przelewów międzybankowych
8. Realizację przelewów w systemie elektronicznym (przewidywana liczba : 20 000 sztuk rocznie) wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, serwisem, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego
9. Korzystanie z wpływów bieżących, dostarczania wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym, spełniających następujące wymogi:
a) winny być sporządzone w formie elektronicznej;
b) zawierać między innymi dane takie jak: nazwę wpłacającego, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego.
10. Wydawanie zaświadczeń i opinii na rzecz Zamawiającego bez dodatkowych opłat.
11. Automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku bieżącym ZOZ w Kłobucku, na lokacie overnight tworzonej na koniec każdego dnia i trwającej do godziny 7.30 następnego dnia. Oprocentowanie liczone będzie w oparciu o stawkę WIBID O/N +/- stała marża banku , z zastrzeżeniem:
a) w przypadku wystąpienia wolnych dni od pracy lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy,
b) wartość wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia nie może być mniejsza niż 20.000,00 zł
c) Wykonawca przedstawi ofertę przy zastosowaniu stawki WIBID O/N z dnia
02.09.2019 r., 1,39 %
II. Udzielanie kredytu obrotowego , odnawialnego w rachunku bieżącym przeznaczonego na finansowanie bieżących potrzeb związanych z prowadzeniem działalności statutowej Zamawiającego.
- Dopuszcza się możliwość wystąpienia o kredyt obrotowy w trakcie trwania umowy na warunkach uzgodnionych dwustronnie.
III. Inne istotne postanowienia
Bank realizuje wyłącznie dyspozycje pieniężne z rachunku bankowego Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione.
- Bank zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia, instalacji i użytkowania systemu bankowości elektronicznej oraz nieodpłatnego przeprowadzenia szkolenia w tym zakresie.
- Warunkiem instalacji systemu bankowości elektronicznej jest posiadanie przez Zamawiającego urządzeń niezbędnych do zainstalowania i korzystania z systemu wraz z oprogramowaniem. Bank dostarczy instrukcję użytkownika systemu w formie elektronicznej.
- Bank, w ramach elektronicznej obsługi bankowej umożliwi Zamawiającemu w szczególności:
- Uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i
saldach na rachunkach bankowych,
- Składanie poleceń przelewu,
- Korzystanie z serwisu informacyjnego
- Przeszukanie zbiorów wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, numeru rachunku bankowego, daty, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów.
- Bank zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu wyciągu bankowego zawierającego pełną treść podaną na przelewie. Wyciąg bankowy będzie przekazywany w formie elektronicznej.
- Bank zapewnia automatyczną identyfikację masowych płatności oraz udostępnia zbiory analityczne w formie umożliwiającej importowanie danych do systemu finansowo-księgowego.
- Realizacja transakcji przelewowych wewnątrz Banku będzie następować w czasie rzeczywistym bez pobierania opłat,
- Czas transferu środków finansowych będzie odbywał się w ciągu jednego dnia
- Bank zapewnia możliwość korzystania z wpływów bieżących
- Realizacja transakcji przelewowych na rachunki w innych bankach odbywać się będzie docelowo w systemie elektronicznym,
- Bank zapewnia bezpieczeństwo i niezawodność obsługi elektronicznej,
- Niezgodności dotyczące zapisów w wyciągach bankowych wyjaśniane będą przez Bank nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia,
- Bank będzie przekazywał Zamawiającemu pisemną informację w zakresie obowiązujących stawek oprocentowania, wraz z zestawieniem danych służących do ich wyliczenia.
- Zamawiający może wypowiedzieć umowę w za 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia w przypadku, gdy Wykonawca nie wywiązuje się z istotnych postanowień umowy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, złożył w terminie do 5 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania projekty umów, które będą uwzględniały wszystkie warunki określone w w/w punktach opisu przedmiotu Zamówienia od. Nr I do nr III.. Zamawiający nie będzie związany przedstawionymi przez Wykonawcę projektami umów i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tych projektów, przed podpisaniem umów w wersji ostatecznej.
IV. Wymagania proceduralne:
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 66100000-1 Usługi bankowe i inwestycyjne
- Pytania do zapytania mogą być składane na wskazany adres mailowy .Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej na adres:.ZOZ Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 C, 42-100 Kłobucku ;tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
- Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest : w sprawach proceduralnych spec. ds. zamówień publicznych Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Cena obsługi rachunku bankowego |
70% |
(Najniższa cena: cena badanej oferty) x 100 x 70% |
maksymalnie 70 punktów |
3 |
Oprocentowanie lokaty overnight |
30% |
(Oprocenowanie badanej oferty: (najwyższe oprocenowanie) x100 x 30% |
maksymalnie 30 punktów |
- Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejszą podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w oparciu o poniższe dokumenty, które zobowiązany będzie do uzupełnienia w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania stosownego wezwania od Zamawiającego.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187, 2243, 2354, z 2019 r. poz. 326, 730, 875, 1074, 1358.),
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
- Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom : Zamawiający zastrzega, że wszystkie części niniejszego zamówienia ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia muszą zostać wykonane osobiście przez Wykonawcę.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją: Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku nr sprawy: ZP.38-16/19”
8. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 24.09.2019r, do godziny 9:00 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.09.2019r,, o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, Pokój nr 4.
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13 .KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
14. Załączniki składające się na integralna część zapytania.
załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
załącznik nr 2- Formularz cenowy
załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
D Y R E K T O R ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
_______________________
Kierownik Zamawiającego