Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

08/2019 Zakończone 05.09.2019; Ogłoszone 24.07.2019 Sukcesywna dostawa środków i akcesorii do utrzymania czystości do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 E

Kłobuck, dnia 24.07.2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy  ZP.38-11/19

05.08.2019
DOC08_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert-Wszyscy Wykonawcy.doc (54,50KB)

29.07.2019
DOC08_2019_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego nr II.doc (34,50KB)

29.07.2019
DOC08_2019_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego.doc (33,00KB)
 

25.07.2019
XLS08_2019_Modyfikacja Załącznik nr 4-Formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 3.xls (29,00KB)
 

24.07.2019
ZIP08_2019_ZO_Załączniki.zip (75,22KB)
 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia:

Sukcesywna dostawa środków i akcesorii  do utrzymania czystości do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 E

Ilość i rodzaj :

Zadanie 1 –  środki i akcesoria do utrzymania  czystości,

Zadanie 2 – środki do utrzymania czystości

Zadanie nr 3- środki higieny osobistej

Kody CPV: 39800000-0  środki czyszczące i polerujące; 39831230-7  środki rozpuszczające tłuszcz;  39832000-3  produkty do zmywania naczyń;                    18424000-7 rękawice;  39222120-1 kubki jednorazowe; 18930000-7 worki i torby

33763000-6  ręczniki papierowe;  33760000-5  papier toaletowy;                   33772000-2 Jednorazowe wyroby papierowe; 392243000-1 miotły , szczotki i inne artykuły do sprzątania

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w Zapytaniu Ofertowym zadania, z których każde stanowi odrębny przedmiot zamówienia.

Zamawiający  dopuszcza powierzenie przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.

Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dn. 17.08.2019 do 16.08.2020r.

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 c  ; tel./ faks: 034 317-23-01  lub adres e-mail: .  Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
  2. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
  3. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
  3. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
  4. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – załączniki  nr  2 , 3,4 dla zadania nr 1,2,3
  5. Parafowany projekt  umowy – załączniki  nr 5

       6.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 6

      

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie 

     pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: 

     nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie

     ofertowe nr sprawy ZP.38-11/19 do postępowania o udzielenie zamówienia 

     na „ dostawę środków czystości  do  Magazynu ZOZ Kłobuck”

 

6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia  31.07.2019 r., do 

    godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

    ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.07.2019r, o godzinie 9:30   w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

ul. 11 Listopada 5 C,  pokój nr 4

8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.

9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

10.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku  ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o  dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933) 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie  z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat  od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

11. Załączniki składające się na integralna część zapytania.

1.   Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.  Formularze asortymentowo-cenowe dla zadania nr 1,2,3 tj.– załączniki  nr  2 ,3,4

  1.  Projekt  umowy – załączniki  nr 5
  2.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 6

 

 

 

                                                                                   

 D Y R E K T O R  

Zespołu Opieki Zdrowotnej

w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

_______________________

Kierownik Zamawiającego