- Menu przedmiotowe
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Zakończone przetargi
08/2019 Zakończone 05.09.2019; Ogłoszone 24.07.2019 Sukcesywna dostawa środków i akcesorii do utrzymania czystości do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 E
Kłobuck, dnia 24.07.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-11/19
05.08.2019
08_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert-Wszyscy Wykonawcy.doc (54,50KB)
29.07.2019
08_2019_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego nr II.doc (34,50KB)
29.07.2019
08_2019_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego.doc (33,00KB)
25.07.2019
08_2019_Modyfikacja Załącznik nr 4-Formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 3.xls (29,00KB)
24.07.2019
08_2019_ZO_Załączniki.zip (75,22KB)
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia:
Sukcesywna dostawa środków i akcesorii do utrzymania czystości do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 E
Ilość i rodzaj :
Zadanie 1 – środki i akcesoria do utrzymania czystości,
Zadanie 2 – środki do utrzymania czystości
Zadanie nr 3- środki higieny osobistej
Kody CPV: 39800000-0 środki czyszczące i polerujące; 39831230-7 środki rozpuszczające tłuszcz; 39832000-3 produkty do zmywania naczyń; 18424000-7 rękawice; 39222120-1 kubki jednorazowe; 18930000-7 worki i torby
33763000-6 ręczniki papierowe; 33760000-5 papier toaletowy; 33772000-2 Jednorazowe wyroby papierowe; 392243000-1 miotły , szczotki i inne artykuły do sprzątania
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w Zapytaniu Ofertowym zadania, z których każde stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
Zamawiający dopuszcza powierzenie przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dn. 17.08.2019 do 16.08.2020r.
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 c ; tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail: . Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – załączniki nr 2 , 3,4 dla zadania nr 1,2,3
- Parafowany projekt umowy – załączniki nr 5
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 6
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie
pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie
ofertowe nr sprawy ZP.38-11/19 do postępowania o udzielenie zamówienia
na „ dostawę środków czystości do Magazynu ZOZ Kłobuck”
6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 31.07.2019 r., do
godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.07.2019r, o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4
8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
10.KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie niniejszego zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933)
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
11. Załączniki składające się na integralna część zapytania.
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Formularze asortymentowo-cenowe dla zadania nr 1,2,3 tj.– załączniki nr 2 ,3,4
- Projekt umowy – załączniki nr 5
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 6
D Y R E K T O R
Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
_______________________
Kierownik Zamawiającego