Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

06/2019 Zakończone 07.06.2019; Ogłoszone 31.05.2019 - Sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 Kłobuck, dnia 31.05.2019 r.

07.06.2019
DOC06_2019_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (35,50KB)

04.06.2019
XLSX06_2019_ZO_Modyfikacja Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx (13,05KB)
DOC06_2019_ZO_Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.doc (38,50KB)


31.05.2019
RAR06_2019_ZO_Załączniki.rar (41,69KB)

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy  ZP.38-06/19

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych do  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

     

Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę akcesoriów endoskopowych do Pracowni Endoskopowych   Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobuck  zgodnie  z wykazem asortymentowo -ilościowym, zawartym w załączniku  nr 1 do niniejszego zapytania.

 

Oferowany asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia ,  zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej  .

Oferowany asortyment spełnia wszystkie warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniający wszystkie wymagania funkcjonalne właściwe dla tego asortymentu, zgodnie z jego przeznaczeniem, zapewniający bezpieczeństwo pacjentom oraz komfort pracy personelowi medycznemu.

Nie spełnienie wszystkich wymaganych warunków spowoduje odrzucenie oferty.

 

Zamawiający informuje , że  wyposażenie Pracowni Endoskopowych stanowią zestawy videoendokopowe firmy Olympus, tj. gastroskopy GIF Q160 i GIF Q180 oraz kolonoskopy CF Q165 i CF Q185AL.

W przypadku zaoferowania akcesoriów równoważnych  Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment był całkowicie kompatybilny z wskazanym sprzętem. Zamawiający przez równoważność , kompatybilność rozumie  pełną zgodność oferowanego asortymentu ze standardem,  parametrami technicznymi , jakościowymi, funkcjonalnymi w stosunku do akcesoriów opisanych przez Zamawiającego. Zaoferowanie asortymentu równoważnego wymaga udokumentowania  w sposób nie budzący  żadnych  wątpliwości .

 

Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierającą co najmniej: informację dotyczącą rodzaju i nazwy wyrobu, jego wytwórcy/producenta, datę produkcji/serię, datę przydatności do użytku, przy czym termin ważności dla wyrobów sterylnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.

 

W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z opisanymi parametrami lub nie jest kompletny, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia objętego reklamacją, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.

Termin płatności faktury min. 30 dni licząc od daty  otrzymania  faktury VAT przez Zamawiającego.

Cena i nazwa na fakturze musi odpowiadać cenie i nazwie handlowej ujętej w ofercie Wykonawcy, która stanowi -  załącznik do umowy.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do 20 % ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym  i ilościowym, co nie będzie  odstąpieniem od umowy, nawet w części. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.

Wymagania organizacyjne

Dostawa  przedmiotu zamówienia odbywać się będzie bezpośrednio  do Działu  Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C  , od poniedziałku do piątku w  godzinach 08:00-14:00 w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia tego zamówienia, w formie pisemnej , e-mail  lub faksem.

 

Termin wykonania Zamówienia; wymagany termin wykonania całości przedmiotu Zamówienia –12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy .

 

  1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33168000-5 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

 

  1. Pytania do postępowania ,wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej na adres ;

- e-mail: , przy niezwłocznym przekazaniu oryginałów dokumentów na adres ZOZ Kłobuck,  ul. 11 Listopada 5 C, 42-100 Kłobucku 

 

  1. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest : w sprawach proceduralnych spec. ds. zamówień publicznych  Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127. ; w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia  Pielęgniarka Koordynująca Pracowni Endoskopii Iwona Osuchowska , tel. 34 317 22 06 wew.195.
  2. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
  3. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie składanych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
  3. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2
  4. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy– załącznik nr 1 . 
  5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".     

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją: Sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych do  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku nr sprawy: ZP.38-06/19”

9. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia  07.06.2019r, do godziny 9:00 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,  ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2019r, o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,    ul. 11 Listopada 5 C,  Pokój nr 4.
  2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.
  3.  Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów  potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  5. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku  ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku jest Pan Piotr Strzeszyna, kontakt: ,Tel.34 317 22 04 wew.141*;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie zapytania ofertowego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o  dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 1764, z 2017r. poz. 933) 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie  z § 4 ust 1 pkt. 14 Załącznik do Zarządzenia Nr 7/2018 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 26.03.2018r. przez okres 4 lat  od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez kierownika zamawiającego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

  1. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

       Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy

       Załącznik nr 2 – formularz ofertowy Wykonawcy

Załącznik nr 3 –oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4 – projekt  umowy

       D Y R E K T O R  ZOZ w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

        _______________________

         Kierownik Zamawiającego