Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

17/2018 Zakończone 20.08.2018; Ogłoszone 30.07.2018 - Wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli do Poradni Ogólnej nr 2 - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.

Kłobuck, dnia  30.07.2018 r.

13.09.2018

DOC17_2018_ZO_INFORMACJA dot. ponownego wyboru Wykonawcy.doc (41,00KB)
 

20.08.2018
DOC17_2018_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (46,00KB)

01.08.2018
DOCX17_2018_ZO_Oświadczenie Wykonawcy w zakresie obowiązku informacyjnego RODO.docx (20,90KB)
DOCX17_2018_ZO_Zapytania ofertowe - KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO.docx (15,47KB)

31.07.2018
DOC17_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego z dnia 31.07.2018.doc (35,50KB)

30.07.2018
ZIP17_2018_ZO_Załączniki.zip (6,77MB)

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy  ZP.38-23/18

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli do Poradni Ogólnej  nr 2 -  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.

 

  1. Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem mebli biurowych  z podziałem na dwa zadania;

 

2.1  Zadanie nr 1 obejmuje kompleksowe  wykonanie zabudowy meblarskiej rejestracji , obejmujące m.in.  wykonanie, dostawę wraz  montażem zabudowy meblowej  wraz z  wszystkimi elementami (np. szybami, lampami , ozdobnymi literami, itd.) wskazanymi w  załączonym projekcie ( załącznik nr 1 A ) , zawierającym  zdjęcia poglądowe, wymiary  oraz wymagane materiały.  

 

2.2 Zadanie nr 2 obejmuje  wykonanie, dostawę wraz z montażem mebli do Gabinetu Zabiegowego  zgodnie z załączonym opisem zawartym w załączniku 2  tj. Formularzem asortymentowo-cenowym dla zadania nr 2 .

 

  1. Płyty meblowe jak i blaty  użyte do produkcji mebli  posiadają Atest Higieniczny dopuszczający je do użytku m.in. w budynkach służby zdrowia .
  2. Gwarancja w zakresie całości przedmiotu zamówienia 48 miesiące na cały asortyment . Gwarancja biegnie od daty obustronnie podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
  3. Wykonanie przedmiotu Zamówienia w terminie do  7  tygodni od dnia zawarcie umowy.

6.  Przedmiot zamówienia obejmuje :

- wykonanie oraz dostawę mebli  transportem zorganizowanym  na koszt  Wykonawcy ,

-  montaż ( wraz z niezbędnymi akcesoriami montażowymi)   , dopasowanie ,regulacja i  poziomowanie   mebli przez Wykonawcę.

7. Dostarczone muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia

8.  UWAGA! Podane wymiary mebli  w zakresie zadania nr 2 są wartościami przybliżonymi. Należy sprawdzić  ich dokładność przed sporządzeniem oferty.

9.     Kody CPV: 39 13 00 00 -3   Meble ; 39 13 00 00 -2  Meble biurowe

                           39 13 40 00 -0 Meble komputerowe; 39 15 10 00 - 5 Meble różne

                           45 42 11 53 - 1 Instalowanie mebli

10. Zamawiający  nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji : wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na  adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 c

tel./ faks: 034 317-23-01lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Wyżej wymieniony dokument może być złożone w formie oryginałów lub  kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę /osoby  uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z  oryginałem".     

  1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
  2. Wypełniony formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 1 – załącznik  nr 1
  3. Wypełniony formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 2– załącznik  nr 2
  4. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 3
  5.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4
  6. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5
  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie  pisemnej, mieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:  nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie   ofertowe nr sprawy ZP.38-23/18 do postępowania o udzielenie zamówienia    na „ dostawę wraz z montażem mebli do Poradni Ogólnej nr 2 - ZOZ Kłobuck”.
  2. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia    07.08.2018 , do   godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,   ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
  3. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu    07.08.2018 r, o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w   Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C,   pokój nr 4
  4.  Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.
  5.  Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów  potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

14. Załączniki składające się na integralna część zapytania.

a. formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 1 – załącznik  nr 1

b. projekt mebli dla zadania nr 1 -  załącznik nr 1A

c.  formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 2 – załącznik  nr 2

d.  Formularz ofertowy – załącznik nr 3

f.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4

  1. Projekt  umowy   – załącznik  nr  5

 

 

 

                                                                         D Y R E K T O R

   ZOZ w Kłobucku

  Joanna Maruszczyk

                                                                                 ……………………………..

                                                                                    Kierownik Zamawiającego