17/2018 Zakończone 20.08.2018; Ogłoszone 30.07.2018 - Wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli do Poradni Ogólnej nr 2 - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
Kłobuck, dnia 30.07.2018 r.
13.09.2018
17_2018_ZO_INFORMACJA dot. ponownego wyboru Wykonawcy.doc (41,00KB)
20.08.2018
17_2018_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (46,00KB)
01.08.2018
17_2018_ZO_Oświadczenie Wykonawcy w zakresie obowiązku informacyjnego RODO.docx (20,90KB)
17_2018_ZO_Zapytania ofertowe - KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO.docx (15,47KB)
31.07.2018
17_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego z dnia 31.07.2018.doc (35,50KB)
30.07.2018
17_2018_ZO_Załączniki.zip (6,77MB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-23/18
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia:
Wykonanie, dostawa wraz z montażem mebli do Poradni Ogólnej nr 2 - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
- Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem mebli biurowych z podziałem na dwa zadania;
2.1 Zadanie nr 1 obejmuje kompleksowe wykonanie zabudowy meblarskiej rejestracji , obejmujące m.in. wykonanie, dostawę wraz montażem zabudowy meblowej wraz z wszystkimi elementami (np. szybami, lampami , ozdobnymi literami, itd.) wskazanymi w załączonym projekcie ( załącznik nr 1 A ) , zawierającym zdjęcia poglądowe, wymiary oraz wymagane materiały.
2.2 Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem mebli do Gabinetu Zabiegowego zgodnie z załączonym opisem zawartym w załączniku 2 tj. Formularzem asortymentowo-cenowym dla zadania nr 2 .
- Płyty meblowe jak i blaty użyte do produkcji mebli posiadają Atest Higieniczny dopuszczający je do użytku m.in. w budynkach służby zdrowia .
- Gwarancja w zakresie całości przedmiotu zamówienia 48 miesiące na cały asortyment . Gwarancja biegnie od daty obustronnie podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
- Wykonanie przedmiotu Zamówienia w terminie do 7 tygodni od dnia zawarcie umowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje :
- wykonanie oraz dostawę mebli transportem zorganizowanym na koszt Wykonawcy ,
- montaż ( wraz z niezbędnymi akcesoriami montażowymi) , dopasowanie ,regulacja i poziomowanie mebli przez Wykonawcę.
7. Dostarczone muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia
8. UWAGA! Podane wymiary mebli w zakresie zadania nr 2 są wartościami przybliżonymi. Należy sprawdzić ich dokładność przed sporządzeniem oferty.
9. Kody CPV: 39 13 00 00 -3 Meble ; 39 13 00 00 -2 Meble biurowe
39 13 40 00 -0 Meble komputerowe; 39 15 10 00 - 5 Meble różne
45 42 11 53 - 1 Instalowanie mebli
10. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji : wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 c
tel./ faks: 034 317-23-01lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wyżej wymieniony dokument może być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Wypełniony formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 1 – załącznik nr 1
- Wypełniony formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 2– załącznik nr 2
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 3
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, mieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy ZP.38-23/18 do postępowania o udzielenie zamówienia na „ dostawę wraz z montażem mebli do Poradni Ogólnej nr 2 - ZOZ Kłobuck”.
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 07.08.2018 , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.08.2018 r, o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
14. Załączniki składające się na integralna część zapytania.
a. formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 1 – załącznik nr 1
b. projekt mebli dla zadania nr 1 - załącznik nr 1A
c. formularz asortymentowo- cenowy zadanie Nr 2 – załącznik nr 2
d. Formularz ofertowy – załącznik nr 3
f. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4
- Projekt umowy – załącznik nr 5
D Y R E K T O R
ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
……………………………..
Kierownik Zamawiającego