14/2018 Zakończone 12.06.2018; Ogłoszone 04.06.2018 Zakup wraz z dostawą urządzeń do fizjoterapii na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Kłobuck, dnia 04.06.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-17/18
12.06.2018
14_2018_ZO_PROTOKÓŁ zestawienie porównania i oceny ofert.doc (43,00KB)
08.06.2018
14_2018_ZO_Modyfikacja Załącznik nr 4 -oświadczenie.doc (28,50KB)
07.06.2018
14_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego nr II z dnia 07.06.2018.doc (34,00KB)
07.06.2018
14_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego.doc (28,00KB)
14_2018_ZO_Załączniki.zip (87,06KB)
08.06.2018
14_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego.doc (44,50KB)
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
Zakup wraz z dostawą urządzeń do fizjoterapii na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Przedmiot Zamówienia obejmuje zakup, dostawę wraz z montażem urządzeń do fizjoterapii wraz z przeszkoleniem personelu - z podziałem na dwa zadania:
- Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy urządzenia do hydromasażu na sucho, zgodnie z szczegółowym zestawieniem parametrów i warunków wymagalnych określonych w załączniku nr 1 do Zapytania
1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy przenośnego urządzenia do terapii falami uderzeniowymi, zgodnie z szczegółowym zestawieniem parametrów i warunków wymagalnych określonych w załączniku nr 2 do Zapytania
- Kody CPV:33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
- Termin dostawy – Zadanie nr 1 -do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy ,
Zadanie nr 2 -do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy
- Gwarancja:
Zadanie nr 1 – min. 36 miesięcy - liczona od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru, po uprzednim przeszkoleniu personelu,
Zadanie nr 2 – min. 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru, po uprzednim przeszkoleniu personelu.
- Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia do eksploatacji nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację przez Zamawiającego urządzenia,
- Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia,
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
- W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów technicznych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną,
- W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze, dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze wykonujące taki sam zakres badań jak urządzenie naprawiane oraz o takich samych lub podobnych i niegorszych parametrach technicznych,
- Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
- Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia w języku polskim.
II. INFORMACJE dotyczące złożenia oferty:
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:
adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C
tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 3
- Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i/lub 2 – Zestawienie parametrów i warunków wymagalnych dla zadania nr 1 i/lub 2
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4
- Parafowany projekt umowy – załączniki nr 5
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie
pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie
ofertowe nr sprawy ZP.38-17/18 do postępowania o udzielenie zamówienia na „ dostawę
urządzeń do fizjoterapii na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w
Kłobucku”
6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 12.06.2018 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.06.2018 r., o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4.
8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
10. Załączniki składające się na integralną część zapytania.
- Zestawienie parametrów i warunków wymagalnych dla zadania nr 1 - Załącznik nr 1
- Zestawienie parametrów i warunków wymagalnych dla zadania nr 2 - Załącznik nr 2
c. Formularz ofertowy – załącznik nr 3
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4
- Projekt umowy – załączniki nr 5
D Y RE K T O R
ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
______________________
Kierownik Zamawiającego