Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

14/2018 Zakończone 12.06.2018; Ogłoszone 04.06.2018 Zakup wraz z dostawą urządzeń do fizjoterapii na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia  04.06.2018r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy  ZP.38-17/18

12.06.2018
DOC14_2018_ZO_PROTOKÓŁ zestawienie porównania i oceny ofert.doc (43,00KB)

08.06.2018
DOC14_2018_ZO_Modyfikacja Załącznik nr 4 -oświadczenie.doc (28,50KB)

07.06.2018

DOC14_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego nr II z dnia 07.06.2018.doc (34,00KB)

07.06.2018
DOC14_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego.doc (28,00KB)


ZIP14_2018_ZO_Załączniki.zip (87,06KB)

08.06.2018

DOC14_2018_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego.doc (44,50KB)
 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Zakup wraz z dostawą  urządzeń do fizjoterapii na potrzeby Zakładu Fizjoterapii  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

  1. Przedmiot Zamówienia obejmuje zakup, dostawę wraz z montażem urządzeń do fizjoterapii wraz z  przeszkoleniem personelu -    z podziałem na dwa zadania:

 

  1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy  urządzenia do hydromasażu na sucho,  zgodnie z szczegółowym  zestawieniem parametrów i warunków wymagalnych określonych w załączniku nr 1 do Zapytania

 

 1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy przenośnego urządzenia do terapii falami uderzeniowymi, zgodnie z szczegółowym zestawieniem parametrów i warunków wymagalnych określonych w załączniku nr 2 do Zapytania

 

  1. Kody CPV:33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

 

  1. Termin dostawy – Zadanie nr 1  -do 4 tygodni od  dnia zawarcia umowy ,

                                          Zadanie nr 2  -do 2 tygodni od  dnia zawarcia umowy

  1. Gwarancja:

Zadanie nr 1 – min. 36 miesięcy - liczona od dnia obustronnie  podpisanego protokołu odbioru,  po uprzednim przeszkoleniu personelu,

Zadanie nr 2 – min. 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie  podpisanego protokołu odbioru,  po uprzednim przeszkoleniu personelu.

  1. Dostawa, zainstalowanie  i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia  do eksploatacji   nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację  przez Zamawiającego  urządzenia,
  3. Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu  Zamawiającego w  zakresie obsługi  urządzenia,
  4. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
  5. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania  bezpłatnych przeglądów technicznych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną,
  6. W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze,  dostarczy  Zamawiającemu urządzenie zastępcze  wykonujące  taki sam zakres  badań  jak  urządzenie  naprawiane  oraz o  takich  samych  lub  podobnych i niegorszych parametrach technicznych,
  7. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
  8. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych.  Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia  w języku polskim.

II. INFORMACJE  dotyczące złożenia oferty:

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:

adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C

tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
  2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  3. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
  3. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 3
  4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i/lub 2 – Zestawienie  parametrów i warunków wymagalnych dla zadania nr 1 i/lub 2
  5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4
  6. Parafowany projekt  umowy – załączniki  nr 5
  1.  Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie  

     pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:  

     nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie

     ofertowe nr sprawy ZP.38-17/18 do postępowania o udzielenie zamówienia  na „ dostawę

     urządzeń do fizjoterapii na potrzeby Zakładu Fizjoterapii  Zespołu Opieki Zdrowotnej w

     Kłobucku”

6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia  12.06.2018 r. , do   godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,   ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.06.2018 r., o godzinie 09:30   w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

ul. 11 Listopada 5 C,  pokój nr 4.

8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.

9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

10. Załączniki składające się na integralną część zapytania.

  1. Zestawienie  parametrów i warunków wymagalnych dla zadania nr 1 - Załącznik nr 1
  2. Zestawienie  parametrów i warunków wymagalnych dla zadania nr  2 - Załącznik nr 2

c. Formularz ofertowy – załącznik nr 3

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4
  2. Projekt  umowy – załączniki  nr 5

 

                                                                                                         

D Y RE K T O R

ZOZ w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

                                                                                                                  

______________________

Kierownik Zamawiającego