Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

09/2018 Zakończony 23.04.2018; Ogłoszone 12.04.2018 - Dostawa fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- Mini ETD-2 GA do Pracowni Endoskopii w Krzepicach

Kłobuck, dnia  12.04.2018 r.

23.04.2018
DOC09_2018_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (35,00KB)

12.04.2018
ZIP09_2018_ZO_Załączniki.zip (44,63KB)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy  ZP.38-11/18

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Dostawę fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- Mini ETD-2 GA do Pracowni Endoskopii w Krzepicach  - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.

Kody CPV:39330000-4 Urządzenia dezynfekujące

  1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia;
  1. Urządzenie zgodne z wymogami normy unijnej EN 15883 1 i 4 .Myjnia wykonana ze stali kwasoodpornej . Ilość mytych endoskopów – jeden
  2. Urządzenie przeznaczone do mycia i dezynfekcji chemiczno-termicznej w cyklu automatycznym giętkich endoskopów optycznych i wideoedndoskopów
  3. Urządzenie realizujące: mycie wstępne, mycie zasadnicze, dezynfekcję chemiczno – termiczną, płukanie końcowe- co najmniej 2-krotnie.
  4. Temperatura dezynfekcji do 600C  . Samodezynfekcja myjni.
  5. Jednorazowe użycie środków chemicznych
  6. Biodegradacja używanych płynów (dołączyć stosowne oświadczenie)
  7. Monitorowanie przebiegu procesu mycia i dezynfekcji endoskopu
  8. Ilość zużywanego środka dezynfekcyjnego na jeden cykl dezynfekcji: około 80ml
  9. Kontrola szczelności endoskopu przez cały proces mycia i dezynfekcji
  10. Elektroniczna dokumentacja procesów mycia i dezynfekcji z automatycznym rozpoznawaniem endoskopów i osób (typ, nr fabryczny, nazwisko osób obsługujących procesy) poprzez czytniki elektroniczne umieszczone na każdym endoskopie oraz indywidualnych osobowych kart chipowych z możliwością eksportu raportu po dezynfekcji do systemu archiwizującego badania endoskopowe – możliwość obsługi dwóch myjni
  11. Całkowity czas procesu mycia i dezynfekcji endoskopu do: 60 min, przy zużyciu wody na jeden proces mycia i dezynfekcji endoskopu do: 25l
  12. Zasilanie elektryczne z sieci 3x400V/230V
  13. Możliwość wykonywania testu skuteczności dezynfekcji w trakcie trwania procesu mycia i dezynfekcji
  14. Uzdatnianie biologiczne wody przez myjnię do każdego etapu procesu mycia i dezynfekcji lampą UV lub proces termiczny
  15. System indywidualnych połączeń pomp tłoczących do gniazd zaworów
  16. Elektroniczne monitorowanie żywotności lampy ultrafioletowej poprzez urządzenie z wyświetlaniem komunikatów o żywotności lampy na głównym wyświetlaczu urządzenia
  17. Na wyposażeniu: automatyczny tester szczelności; endoskan wraz z wbudowaną drukarką, pakiet startowy papieru termicznego.min.10 rolek.
  18. Termin dostawy – do 4 tygodni od  dnia zawiadomienia o wyborze oferty ,
  19. Dostawa, zainstalowanie  i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia  do eksploatacji   nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,
  20. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację  przez Zamawiającego  urządzenia,
  21. Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu  Zamawiającego w  zakresie obsługi  urządzenia,
  22. Gwarancja 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie  podpisanego protokołu odbioru,  po uprzednim przeszkoleniu personelu,
  23. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
  24. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania  bezpłatnych przeglądów technicznych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną,
  25. W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze,  dostarczy  Zamawiającemu urządzenie zastępcze  wykonujące  taki sam zakres  badań  jak  urządzenie  naprawiane  oraz o  takich  samych  lub  podobnych i niegorszych parametrach technicznych,
  26. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
  27. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych.  Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia  w języku polskim.

II. INFORMACJE  dotyczące złożenia oferty:

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:

adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C

tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
  2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  3. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
  3. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2
  5. Parafowany projekt  umowy – załączniki  nr 3
  1.  Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie  

     pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:  

     nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie

     ofertowe nr sprawy ZP.38-11/18 do postępowania o udzielenie zamówienia  na „ dostawę

     fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- Mini ETD-2 GA do ZOZ

     w Kłobucku”

6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia  20.04.2018 r. , do   godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,   ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2018 r., o godzinie 09:30   w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

ul. 11 Listopada 5 C,  pokój nr 4.

8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.

9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

10. Załączniki składające się na integralną część zapytania.

1.  Formularz ofertowy – załącznik nr 1

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2

3.  Projekt  umowy – załączniki  nr 3

 

                                                                                                         

D Y RE K T O R

ZOZ w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

                                                                                                                  

______________________

Kierownik Zamawiającego