09/2018 Zakończony 23.04.2018; Ogłoszone 12.04.2018 - Dostawa fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- Mini ETD-2 GA do Pracowni Endoskopii w Krzepicach
Kłobuck, dnia 12.04.2018 r.
23.04.2018
09_2018_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (35,00KB)
12.04.2018
09_2018_ZO_Załączniki.zip (44,63KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy ZP.38-11/18
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawę fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- Mini ETD-2 GA do Pracowni Endoskopii w Krzepicach - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
Kody CPV:39330000-4 Urządzenia dezynfekujące
- Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia;
- Urządzenie zgodne z wymogami normy unijnej EN 15883 1 i 4 .Myjnia wykonana ze stali kwasoodpornej . Ilość mytych endoskopów – jeden
- Urządzenie przeznaczone do mycia i dezynfekcji chemiczno-termicznej w cyklu automatycznym giętkich endoskopów optycznych i wideoedndoskopów
- Urządzenie realizujące: mycie wstępne, mycie zasadnicze, dezynfekcję chemiczno – termiczną, płukanie końcowe- co najmniej 2-krotnie.
- Temperatura dezynfekcji do 600C . Samodezynfekcja myjni.
- Jednorazowe użycie środków chemicznych
- Biodegradacja używanych płynów (dołączyć stosowne oświadczenie)
- Monitorowanie przebiegu procesu mycia i dezynfekcji endoskopu
- Ilość zużywanego środka dezynfekcyjnego na jeden cykl dezynfekcji: około 80ml
- Kontrola szczelności endoskopu przez cały proces mycia i dezynfekcji
- Elektroniczna dokumentacja procesów mycia i dezynfekcji z automatycznym rozpoznawaniem endoskopów i osób (typ, nr fabryczny, nazwisko osób obsługujących procesy) poprzez czytniki elektroniczne umieszczone na każdym endoskopie oraz indywidualnych osobowych kart chipowych z możliwością eksportu raportu po dezynfekcji do systemu archiwizującego badania endoskopowe – możliwość obsługi dwóch myjni
- Całkowity czas procesu mycia i dezynfekcji endoskopu do: 60 min, przy zużyciu wody na jeden proces mycia i dezynfekcji endoskopu do: 25l
- Zasilanie elektryczne z sieci 3x400V/230V
- Możliwość wykonywania testu skuteczności dezynfekcji w trakcie trwania procesu mycia i dezynfekcji
- Uzdatnianie biologiczne wody przez myjnię do każdego etapu procesu mycia i dezynfekcji lampą UV lub proces termiczny
- System indywidualnych połączeń pomp tłoczących do gniazd zaworów
- Elektroniczne monitorowanie żywotności lampy ultrafioletowej poprzez urządzenie z wyświetlaniem komunikatów o żywotności lampy na głównym wyświetlaczu urządzenia
- Na wyposażeniu: automatyczny tester szczelności; endoskan wraz z wbudowaną drukarką, pakiet startowy papieru termicznego.min.10 rolek.
- Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty ,
- Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia do eksploatacji nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację przez Zamawiającego urządzenia,
- Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia,
- Gwarancja 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru, po uprzednim przeszkoleniu personelu,
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
- W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów technicznych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną,
- W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze, dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze wykonujące taki sam zakres badań jak urządzenie naprawiane oraz o takich samych lub podobnych i niegorszych parametrach technicznych,
- Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
- Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia w języku polskim.
II. INFORMACJE dotyczące złożenia oferty:
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:
adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C
tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2
- Parafowany projekt umowy – załączniki nr 3
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie
pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie
ofertowe nr sprawy ZP.38-11/18 do postępowania o udzielenie zamówienia na „ dostawę
fabrycznie nowej automatycznej myjni termicznej do endoskopów- Mini ETD-2 GA do ZOZ
w Kłobucku”
6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 20.04.2018 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2018 r., o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4.
8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
10. Załączniki składające się na integralną część zapytania.
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2
3. Projekt umowy – załączniki nr 3
D Y RE K T O R
ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
______________________
Kierownik Zamawiającego