Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

13/2017 Zakończony 21.11.2017; Ogłoszone 13.11.2017 - Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- do Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia  13.11.2017 r.

13.11.2017
ZIP13_2017_ZO_Załączniki.zip (54,10KB)

16.11.2017
DOC13_2017_ZO_Wyjaśnienie treści ZO.doc (32,00KB)

21.11.2017
DOC13_2017_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (40,00KB)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy  AG.38/16/17

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Dostawę fabrycznie nowego urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- do Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.

Kody CPV:  33182000-9 Urządzenia do wspomagania serca

  1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia;
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1 - parametry wymagane użytkowo - techniczne urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej
  2. Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie starszy niż 2017.
  3. Termin dostawy – do dnia 06.12.2017r. ,
  4. Dostawa, zainstalowanie  i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia  do eksploatacji   nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,
  5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację  przez Zamawiającego  urządzenia,
  6. Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu  Zamawiającego w  zakresie obsługi  urządzenia,
  7. Gwarancja 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie  podpisanego protokołu odbioru,  po uprzednim przeszkoleniu personelu,
  8. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
  9. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania  bezpłatnych przeglądów technicznych (przegląd „0” i pierwszy roczny) zgodnie z wymaganiami zawartymi w instrukcji obsługi urządzenia oraz bezpłatny serwis w okresie min. 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru uwzględniające koszty dojazdu,
  10. W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze,  dostarczy  Zamawiającemu urządzenie zastępcze  wykonujące  taki sam zakres  badań  jak  urządzenie  naprawiane  oraz o  takich  samych  lub  podobnych i niegorszych parametrach technicznych,
  11. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
  12. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych.  Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia  w języku polskim.

 

II. INFORMACJE  dotyczące złożenia oferty:

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na: adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C

tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
  2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  3. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
  3. Opis przedmiotu zamówienia -parametry wymagane użytkowo - techniczne urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- załącznik nr 1
  4. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2
  5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3
  6. Parafowany projekt  umowy – załączniki  nr 4
  1.  Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie  

     pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:  

     nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie

     ofertowe nr sprawy AG.38/16/17 do postępowania o udzielenie zamówienia  

     na „ dostawę fabrycznie nowego urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- do Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku”.

6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia  21.11.2017 r. , do   godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,   ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2017 r. , o godzinie 9:40   w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

ul. 11 Listopada 5 C,  Dział Administracyjno - Gospodarczy , pokój nr 4.

8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.

9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

10. Załączniki składające się na integralną część zapytania.

  1. Opis przedmiotu zamówienia -parametry wymagane użytkowo - techniczne urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- załącznik nr 1
  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3

3.   Projekt  umowy – załączniki  nr 4

 

                                                                                                         

D Y RE K T O R

ZOZ w Kłobucku

                                                                                                             Joanna Maruszczyk          

______________________

Kierownik Zamawiającego