13/2017 Zakończony 21.11.2017; Ogłoszone 13.11.2017 - Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- do Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Kłobuck, dnia 13.11.2017 r.
13.11.2017
13_2017_ZO_Załączniki.zip (54,10KB)
16.11.2017
13_2017_ZO_Wyjaśnienie treści ZO.doc (32,00KB)
21.11.2017
13_2017_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (40,00KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy AG.38/16/17
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawę fabrycznie nowego urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- do Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
Kody CPV: 33182000-9 Urządzenia do wspomagania serca
- Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia;
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1 - parametry wymagane użytkowo - techniczne urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej
- Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie starszy niż 2017.
- Termin dostawy – do dnia 06.12.2017r. ,
- Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia do eksploatacji nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację przez Zamawiającego urządzenia,
- Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia,
- Gwarancja 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru, po uprzednim przeszkoleniu personelu,
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,
- W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów technicznych (przegląd „0” i pierwszy roczny) zgodnie z wymaganiami zawartymi w instrukcji obsługi urządzenia oraz bezpłatny serwis w okresie min. 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru uwzględniające koszty dojazdu,
- W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze, dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze wykonujące taki sam zakres badań jak urządzenie naprawiane oraz o takich samych lub podobnych i niegorszych parametrach technicznych,
- Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
- Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia w języku polskim.
II. INFORMACJE dotyczące złożenia oferty:
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na: adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C
tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
- Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Opis przedmiotu zamówienia -parametry wymagane użytkowo - techniczne urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- załącznik nr 1
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3
- Parafowany projekt umowy – załączniki nr 4
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie
pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie
ofertowe nr sprawy AG.38/16/17 do postępowania o udzielenie zamówienia
na „ dostawę fabrycznie nowego urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- do Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku”.
6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 21.11.2017 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2017 r. , o godzinie 9:40 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, Dział Administracyjno - Gospodarczy , pokój nr 4.
8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
10. Załączniki składające się na integralną część zapytania.
- Opis przedmiotu zamówienia -parametry wymagane użytkowo - techniczne urządzenia do automatycznej kompresji klatki piersiowej- załącznik nr 1
- Formularz ofertowy – załącznik nr 2
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3
3. Projekt umowy – załączniki nr 4
D Y RE K T O R
ZOZ w Kłobucku
Joanna Maruszczyk
______________________
Kierownik Zamawiającego