Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

09/2017 Zakończony 16.11.2017; Ogłoszony 02.11.2017 1. Dostawa warzyw , owoców oraz ziemniaków do Szpitala Rejonowego w Kłobucku

Kłobuck, dnia 02.11.2017r.

02.11.2017
ZIP09_2017_ZO_Załączniki.zip (52,43KB)

16.11.2017
DOC09_2017_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (36,50KB)

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy AG.38/13/17

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa warzyw , owoców oraz ziemniaków do Szpitala Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E

Ilość i rodzaj: zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz 3 do Zapytania

Zadanie Nr 1 - obejmuje dostawę warzyw i owoców Kody CPV: 03220000-3

Zadanie Nr 2 – obejmuje dostawę ziemniaków Kody CPV: 03212100-1

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w Zapytaniu Ofertowym zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia.

Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.

Termin realizacji zamówienia: zadanie nr 1 i 2 - 01.01.2018 – 31.12.2018 r.

Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie

zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na

stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji : wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:

adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 c

faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena

  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

    1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania

    2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla zadania nr 1 i/lub 2 – załącznik nr 2 i/lub 3

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną) lub wydruku komputerowego w zależności od składanego zaświadczenia ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub Krajowego Rejestru Sądowego .

4) Osoby nieposiadające wpisu do w/w ewidencji załączają : Decyzję na podatek rolny na rok 2017 lub Nakaz płatniczy na łączne zobowiązania pieniężne od rolników na rok 2017

5).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób

składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

6).Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5

7) Oświadczenie, dot. jakości, transportu,zanieczyszczeń – załącznik nr 6

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4.

  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy AG.38/13/17 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw , owoców oraz ziemniaków ”

  3. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 15.11.2017 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.

  4. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.11.2017 r., o godzinie 09:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pokój nr 4

  5. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

  6. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny

  8. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik nr 2, 3 – formularze cenowe dla zadania nr 2 , 3

Załącznik nr 4 - projekt umowy

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 6 – Oświadczenie dot. jakości, transportu, zanieczyszczeń

 

 

D Y R E K T O R

ZOZ Kłobuck

Joanna Maruszczyk

 

……………………………

Kierownik Zamawiającego