Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

07/2017 Zakończony 09.11.2017; Ogłoszony 25.10.2017 Dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych o do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia 25.10.2017 r.

ZIP07_2017_ZO_Załączniki.zip (88,28KB)

09.11.2017
DOC07_2017_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (51,50KB)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy AG.38/10/17

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych o do Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz paczek świątecznych do Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

  1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb

Zamawiającego dostawę artykułów spożywczych i piekarniczych do Szpitala

Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E oraz paczek świątecznych do Administracji

Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C .

 

Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty.

Dostarczane produkty mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych

( wygląd, smak, zapach ) i odżywczych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie przewidzianym w umowie.

 

1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy artykułów spożywczych.

 

Artykuły spożywcze zawarte w załączniku nr 2 do Zapytania nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.

Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni od daty złożenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej.

Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 13:00.

Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.

 

1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy artykułów piekarniczych.

 

Przedmiot zamówienia zawarty w załączniku nr 3 do Zapytania ma spełniać wymogi jakościowe i sanitarno - higieniczne określone obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane pieczywo ma być dobrej jakości, wolne od wad, w chwili dostawy musi być świeże. Kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły lub stęchły, jak również gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony.

 

Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w dniu następnym od daty złożenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej.

Dostawy realizowane będą od poniedziałku do soboty najpóźniej do godz. 06:15.

Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.

 

 

1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy paczek świątecznych w ilości 166 sztuk.

Artykuły spożywcze zawarte w załączniku nr 4 do Zapytania nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.

Realizacja Zamówienia tj. dostawa paczek w terminie od 29.11.2017r. do 01.12.2017r. w godzinach od 09:00 do godz. 13:00 do siedziby Zamawiającego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 c.

Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko dostawcy.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

zadanie nr 1 - różne produkty spożywcze 1580000-6

zadanie nr 2 - pieczywo 15811000-6

zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze 1580000-6

  1. Szczegółowe informacje dotyczące Ilości i rodzaju Zamówienia : zgodnie z załącznikiem od nr 2 do nr 4 do Zapytania

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w zapytaniu ofertowym części zamówienia - zadania od 1 do 3 .

  1. Termin realizacji Zamówienia w zakresie:

zadania nr 1 i 2 : 01.01.2018r. – 31.12.2018r.

zadania nr 3 : 29.11.2017r. - 01.12.2017r

  1. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl

  2. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na: adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 c

faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena

  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

    1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania

    2. Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe dla zadanie nr 1 zadania nr 2 oraz zadania nr 3 – odpowiednio załącznik nr 2; załącznik nr 3 i załącznik nr 4.

    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną) lub wydruku komputerowego w zależności od składanego zaświadczenia ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub Krajowego Rejestru Sądowego .

4).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób

składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

5). Parafowany projekt umowy- załącznik nr 5 dla zadania nr 1 i 2 lub załącznik 5 A dla

zadania nr 3

6). Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6 do Zapytania

7). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 7

 

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy AG.38/ 10/17 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów spożywczych , piekarniczych i paczek świątecznych ”

  2. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 08.11.2017 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.

  3. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2017 r. o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad

  4. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

  5. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

  7. Załączniki składające się na integralną część Zapytania Ofertowego:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 1

Załącznik nr 3 - formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 2

Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 3

Załącznik nr 5 – projekt umowy zadanie nr ( 1 i 2 )

Załącznik nr 5 A – projekt umowy zadanie nr 3

Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr 7 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

 

D Y R E K T O R

Zespołu Opieki Zdrowotnej

w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

 

………………………………

Kierownik Zamawiającego