Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

01/2017 Zakończony 28.04.2017; Ogłoszony 11.04.2017 Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia 11.04.2017 r.

28.04.2017
DOC01_2017_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (45,00KB)

14.04.2017
DOC01_2017_ZO_Wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego.doc (33,50KB)

11.04.2017
ZIP01_2017_ZO_Załączniki.zip (88,90KB)

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy AG.38/1/17

 

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Przedmiot zamówienia: Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:

Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Pojemniki zostaną dostarczone nieodpłatnie, a ich użytkowanie przez cały okres trwania umowy nie może rodzić żadnych dodatkowych kosztów.

Opróżnianie pojemników i wywóz odpadów będzie następował w dni powszednie.

Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsce wokół pojemnika po jego opróżnieniu.

Wykonawca dostarczy niezbędną ilość pojemników ( dot. zadania nr 1 - zgodnie z zapotrzebowaniem wskazanym w załączniku nr 1 ).

Wykonawca dbać będzie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemnika. Wykonawca w zależności od stanu sanitarnego pojemników będzie przeprowadzał zabiegi mycia i dezynfekcji pojemników we własnym zakresie.

Wszelkie prace przy wywozie odpadów będą prowadzone w sposób nie powodujący zanieczyszczenia posesji, chodnika lub jezdni.

Wykonawca zapewnia transport odpadów do miejsca składowania i unieszkodliwiania,

Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów objętych przedmiotem zamówienia.

Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia.

1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wywozu niesegregowanych nieczystości stałych z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 1 .

 

1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wywozu nieczystości płynnych z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 2 .

 

UWAGA - W ramach zadania nr 2 -Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie lokalizacje. Każda lokalizacja stanowi odrębny przedmiot Zamówienia i zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych lokalizacji . W przypadku nieskładania oferty na poszczególną lokalizację –proszę o skreślenie pozycji wersu w tabeli .


 

Odbiór odpadów odbywać będzie się dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-15:00 . W terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram wywozu odpadów z poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych ZOZ Kłobuck.


 

  1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do:

  1. wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom

  2. podania nazw (firm) podwykonawców

W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania żadnej części zamówienia.

W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom - wybrany do realizacji Zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo.

  1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

90511000-2 Usługi wywozu odpadów

90513200-8 Usługi w zakresie wywozu stałych odpadów miejskich

90410000-4 Usługi usuwania ścieków

90500000-2 Usługi związane z odpadami

 

  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 09.05.2017 r. do 08.05.2018r.

  2. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – http://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html

  3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania należy kierować na:

adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 C

faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: Cena – 100%

  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

2) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 2 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę

3) Projekt(y) umowy – zaakceptowany przez wykonawcę

4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5) Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów

zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954 z

p.zm.) dotyczy zadania Nr 1

  1. Zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie

Powiatu Kłobuckiego, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13

września 1996 r. ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250, 1020, 1250, 1920.) - dotyczy zadania Nr 1

7) Zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych z nieruchomości położonych na terenie Powiatu Kłobuckiego, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dnia 13 września 1996r ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250, 1020, 1250, 1920.) dotyczy zadania Nr 2.

8) Umowa na zrzut nieczystości ciekłych do punktu zlewnego oczyszczalni ścieków - dotyczy

zadania Nr 2.

9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

10) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

 

  1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

  2. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

  4. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „ Zapytanie ofertowe nr sprawy

AG.38/ 1/17 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę odbioru odpadów i nieczystości z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku .

  1. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 19.04.2017 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.

  2. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2017 r., o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad, niski parter.

  3. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

Załączniki nr 1 - Formularz asortymentowo - cenowe dla zadań od nr 1

Załączniki nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowe dla zadań od nr 2
Załączniki nr 3- Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5 - Projekty umów dla zadań nr 1

Załącznik nr 6 - Projekty umów dla zadań nr 2

 

D Y R E K T O R

ZOZ w Kłobucku

 

Joanna Maruszczyk

 

………………………………..

Kierownik Zamawiającego