Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

23/2016 Zakończony 02.12.2016; Ogłoszony 24.11.2016 - Dostawa odzieży ochronnej do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia  24.11.2016 r.

24.11.2016
ZIP23_2016_ZO_Załączniki.zip (68,37KB)

02.12.2016

DOC23_2016_ZO_zestawienie porównania i oceny ofert.doc (37,00KB)
 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy AG.38/23/16

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa odzieży  ochronnej do  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:

        Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy odzieży dla ratownictwa  

       medycznego.   

       Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy odzieży  dla kierowców  

       ambulansu medycznego  – Transport.

      

       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj , zakres i ilość zgodnie

       z załącznikami  nr 1- 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar

Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.

Zamawiający  nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.

Kody CPV: 18100000-0 Odzież branżowa, socjalna odzież robocza , dodatki

Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.01.2017 r.

Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl

  1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania należy kierować na:

adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 C

faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: Cena – 100%
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

2) Formularze asortymentowo-cenowe (załącznik nr 3-4) w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań  wypełnione i podpisane przez wykonawcę

3) Formularze opisujące przedmiot zamówienia (załącznik nr 1-2)  w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań   podpisane przez wykonawcę

4) Projekt umowy – zaakceptowany przez wykonawcę

5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony  w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną lub wydruku komputerowego ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i  Informacji o Działalności Gospodarczej RP/Krajowego Rejestru Sądowego.

6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

       8) W zakresie: zadania nr 1,2  - Wykonawca do oferty dołącza  katalog ( zdjęcia)  z  wyraźnym       

       zaznaczeniem  modeli  w sposób umożliwiający  dopasowanie do poszczególnych pozycji

       formularza  cenowego.

9)  Wykonawca do oferty dołącza  wszystkie wskazane w opisach przedmiotu zamówienia tj. załącznika  od nr 1 – do nr  2  dokumenty  potwierdzające  spełnianie wymaganych normy , atestów , itp.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

  1. Wzór umowy -  stanowi załącznik nr 5 do Zapytania.
  2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.
  3.  Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów  potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  4. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy AG.38/23/16 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży”.
  5. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 02.12.2016 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
  6. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.12.2016 r., o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad, niski  parter.
  7. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

Załącznik nr 1-2 – Opis przedmiotu zamówienia  dla zadania 1-2

Załączniki nr 3-4 -  Formularze asortymentowo-cenowe dla zadań 3-4

Załącznik nr 5 – projekt umowy.

Załącznik nr 6 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

       Załącznik nr 7 – formularz ofertowy

                                                                                                         

 

                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                                                                       p.o. D Y R E K T O R

ZOZ Kłobuck

Joanna Maruszczyk

       ………………………………

 Kierownik Zamawiającego