23/2016 Zakończony 02.12.2016; Ogłoszony 24.11.2016 - Dostawa odzieży ochronnej do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Kłobuck, dnia 24.11.2016 r.
24.11.2016
23_2016_ZO_Załączniki.zip (68,37KB)
02.12.2016
23_2016_ZO_zestawienie porównania i oceny ofert.doc (37,00KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy AG.38/23/16
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia: Dostawa odzieży ochronnej do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy odzieży dla ratownictwa
medycznego.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy odzieży dla kierowców
ambulansu medycznego – Transport.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj , zakres i ilość zgodnie
z załącznikami nr 1- 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar
Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.
Kody CPV: 18100000-0 Odzież branżowa, socjalna odzież robocza , dodatki
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.01.2017 r.
Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania należy kierować na:
adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 C
faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: Cena – 100%
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Formularze asortymentowo-cenowe (załącznik nr 3-4) w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań wypełnione i podpisane przez wykonawcę
3) Formularze opisujące przedmiot zamówienia (załącznik nr 1-2) w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań podpisane przez wykonawcę
4) Projekt umowy – zaakceptowany przez wykonawcę
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną lub wydruku komputerowego ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP/Krajowego Rejestru Sądowego.
6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
8) W zakresie: zadania nr 1,2 - Wykonawca do oferty dołącza katalog ( zdjęcia) z wyraźnym
zaznaczeniem modeli w sposób umożliwiający dopasowanie do poszczególnych pozycji
formularza cenowego.
9) Wykonawca do oferty dołącza wszystkie wskazane w opisach przedmiotu zamówienia tj. załącznika od nr 1 – do nr 2 dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych normy , atestów , itp.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
- Wzór umowy - stanowi załącznik nr 5 do Zapytania.
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy AG.38/23/16 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży”.
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 02.12.2016 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.12.2016 r., o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad, niski parter.
- Załączniki składające się na integralną część Zapytania:
Załącznik nr 1-2 – Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1-2
Załączniki nr 3-4 - Formularze asortymentowo-cenowe dla zadań 3-4
Załącznik nr 5 – projekt umowy.
Załącznik nr 6 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 7 – formularz ofertowy
p.o. D Y R E K T O R
ZOZ Kłobuck
Joanna Maruszczyk
………………………………
Kierownik Zamawiającego