19/2016 Zakończony 21.11.2016; Ogłoszony 14.11.2016- Dostawa warzyw , owoców oraz ziemniaków do Szpitala Rejonowego w Kłobucku
Kłobuck, dnia 10.11.2016 r.
14.11.2016
19_2016_ZO_Załączniki.zip (52,13KB)
21.11.2016
19_2016_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc (33,00KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy AG.38/19/16
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia: Dostawa warzyw , owoców oraz ziemniaków do Szpitala Rejonowego w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E
Ilość i rodzaj: zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz 3 do Zapytania
Zadanie Nr 1 - obejmuje dostawę warzyw i owoców Kody CPV: 03220000-3
Zadanie Nr 2 – obejmuje dostawę ziemniaków Kody CPV: 03212100-1
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w Zapytaniu Ofertowym zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.
Termin realizacji zamówienia: zadanie nr 1 i 2 - 01.01.2017 – 31.12.2017 r.
Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie
zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na
stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji : wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:
adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 c
faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: najniższa cena
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania
- Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla zadania nr 1 i/lub 2 – załącznik nr 2 i/lub 3
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną) lub wydruku komputerowego w zależności od składanego zaświadczenia ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub Krajowego Rejestru Sądowego .
4) Osoby nieposiadające wpisu do w/w ewidencji załączają : Decyzję na podatek rolny na rok 2016 lub Nakaz płatniczy na łączne zobowiązania pieniężne od rolników na rok 2016
5).Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób
składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
6).Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5
7) Oświadczenie, dot. jakości, transportu,zanieczyszczeń – załącznik nr 6
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 4.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy AG.38/19/16 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw , owoców oraz ziemniaków ”
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 21.11.2016 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2016 r., o godzinie 09:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pokój nr 8
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
- Załączniki składające się na integralną część Zapytania:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2, 3 – formularze cenowe dla zadania nr 2 , 3
Załącznik nr 4 - projekt umowy
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 – Oświadczenie dot. jakości, transportu, zanieczyszczeń
p.o. D Y R E K T O R A
ZOZ Kłobuck
Joanna Maruszczyk
……………………………
Kierownik Zamawiającego