Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

09/2016 Zakończony 29.07.2016 Ogłoszony 21.07.2016 Sukcesywną dostawę materiałów biurowych do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul.11 Listopada 5 E

Kłobuck, dnia 21.07.2016 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy AG.38/10/16

ZIP09_2016_ZO_Załączniki.zip (59,93KB)

DOC09_2016_ZO_Ogłoszenie wyników.doc (40,00KB)
 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Sukcesywną dostawę materiałów biurowych do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul.11 Listopada 5 E

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Zadanie 1 – Papiery ksero i komputerowe

Kod CPV: 30197630-1

Zadanie 2 - Materiały biurowe

Kody CPV: 30190000-7; 22993200-9, 22816000-3, 30192121-5, 30237320-8, 30197330-8, 30199130-0, 30141200-1, 24910000-6, 30199230-1, 30192160-0, 22816100-4, 22211000-2, 39292500-0, 30192125-3, 39241200-5, 30192130-1, 30193700-5, 30234300-1, 30192111-2, 30199500-5, 22851000-0, 30197220-4, 30192133-2, 22600000-6, 30197100-7, 39241100-4, 30190000

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w Zapytaniu Ofertowym zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dn. 18.08.2016 do 17.08.2017r.

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:

adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 c

tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %

  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną lub wydruku komputerowego ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP /www.firma.gov.pl/.

  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

  3. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1

  4. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – załączniki nr 2 – 3

  5. Parafowany projekt umowy – załączniki nr 5

6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4

 

5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie

pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:

nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie

ofertowe nr sprawy AG.38/10/16 do postępowania o udzielenie zamówienia

na „ dostawę materiałów biurowych do Magazynu ZOZ Kłobuck”

 

6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 28.07.2016 , do

godziny 9:00 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2016r, o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

ul. 11 Listopada 5 C, Sala Narad, niskim parter

8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

10. Załączniki składające się na integralna część zapytania.

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2. Formularze asortymentowo-cenowe – załączniki nr 2 – 3

  1. Projekt umowy – załączniki nr 5

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 4

 

 

 

p.o. D Y R E K T O R A

Zespołu Opieki Zdrowotnej

w Kłobucku

Joanna Maruszczyk

_______________________

Kierownik Zamawiającego