Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

06/2016 Zakończony 16.05.2016 Ogłoszony 06.05.2016 - Dostawę fabrycznie nowego Wideokolonskopu Olympus CF- Q165L do Pracowni Endoskopii w Kłobucku - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Kłobuck, dnia 06.05.2016 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy AG.38/6/16

ZIP06_2016_ZO_Załączniki.zip (51,37KB)

DOC06_2016_ZO_Wyjaśnienia treści SIWZ.doc (34,50KB)

DOC06_2016_ZO_Zestawienie porównania i oceny ofert.doc.doc (36,50KB)
 

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

Dostawę fabrycznie nowego Wideokolonskopu Olympus CF- Q165L do Pracowni Endoskopii w Kłobucku - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.

Kody CPV: 33168100-6 Endoskopy

  1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia;

  1. Fabrycznie nowy, nieużywany Wideokolonoskop GIF-Q165 L kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego wyposażeniem pracowni endoskopii - system Evis Exera II serii 165 ,

  2. Cztery programowalne przyciski funkcyjne na głowicy endoskopu

  3. Optyka – pole widzenia- 1400

  4. Średnica zewnętrzna końcówki 12,8mm

  5. Zginanie końcówki : Góra 1800 , Dół 1800 , Lewo 1600 , Prawo 160

  6. Długość robocza L; 1 680mm; Długość całkowita :2 000mm,

  7. Kanał roboczy – średnica wewnętrzna – 3,7mm

  8. Termin dostawy – do 5 tygodni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty ,

  9. Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urządzenia oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia do eksploatacji nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,

  10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację przez Zamawiającego urządzenia,

  11. Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia,

  12. Gwarancja 24 miesiące - liczona od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru, po uprzednim przeszkoleniu personelu,

  13. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju urządzenia z powodu usterki lub awarii, liczony od chwili zgłoszenia do Wykonawcy usterki lub awarii, do chwili usunięcia usterki lub awarii. Terminy zgłoszenia i usunięcia usterki lub awarii zostaną potwierdzone protokołem/ raportem serwisowym/ podpisanym przez wskazanego przez Zamawiającego bezpośredniego użytkownika urządzenia oraz uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy,

  14. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów technicznych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną,

  15. W okresie gwarancji Wykonawca ,w przypadku awarii trwającej ponad 5 dni robocze, dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze wykonujące taki sam zakres badań jak urządzenie naprawiane oraz o takich samych lub podobnych i niegorszych parametrach technicznych,

  16. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,

  17. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca dostarcza : Kserokopię Deklaracji CE oraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Gwarancję , paszport techniczny oraz instrukcję urządzenia w języku polskim.

 

II. INFORMACJE dotyczące złożenia oferty:

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:

adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C

tel./ faks: 034 317-23-01 lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: spec. ds. zamówień publicznych mgr Katarzyna Bigosińska , tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: cena 100 %

  2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  3. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( złożony w formie kserokopii poświadczony „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną lub wydruku komputerowego ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP /www.firma.gov.pl/.

  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

  3. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1

  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2

  5. Parafowany projekt umowy – załączniki nr 3

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie

pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:

nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie

ofertowe nr sprawy AG.38/6/16 do postępowania o udzielenie zamówienia

na „ dostawę Wideokolonoskopu GIF – Q165 L do ZOZ w Kłobucku”

 

6. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 16.05.2016 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, - sekretariat, piętro I.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:: otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.05.2016 r. , o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,

ul. 11 Listopada 5 C, Dział Administracyjno - Gospodarczy , pokój nr 8.

8. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

9. Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

10. Załączniki składające się na integralną część zapytania.

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 2

3. Projekt umowy – załączniki nr 3

 

 

D Y RE K T O R

ZOZ w Kłobucku

MARIAN NOWAK

 

______________________

Kierownik Zamawiającego