Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

01/2015 - Zakończony 16.01.2015 - Dostawa obuwia roboczego i ochronnego

Kłobuck, dnia  07.01.2015 r.

 

RARZałączniki.rar (52,88KB)

DOCWyjaśnienia treści Zapytania.doc (36,50KB)

DOCzestawienie porównania i oceny ofert.doc (42,50KB)
 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy AG.38/01/15

 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa obuwia roboczego i ochronnego do  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:

Zadanie nr 1 – obuwie dla ratownictwa medycznego

Zadanie nr 2 – obuwie robocze

Zadanie nr 3 – obuwie HACCP

Zadanie nr 4 – obuwie dla personelu medycznego

Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.

Zamawiający  nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.

Ilość i rodzaj: zgodnie z załącznikiem nr 1 i 4 do Zapytania.

Kody CPV: 18830000-6  Obuwie ochronne

                   18831000-3  Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce

  1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.02.2015 r. ( po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże Wykonawcy tabele rozmiarów obuwia dla poszczególnych zadań)
  2. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
  3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania należy kierować na:

adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 C

faks: 034 317-23-01

lub adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.

  1. Kryteria wyboru ofert: Cena – 100%
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

2) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę

3) Projekt umowy – zaakceptowany przez wykonawcę

4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 5) oraz

Wykaz dostaw  do jednostek i komórek ( zał. nr 7)- parafowane   przez Wykonawcę

7) Po minimum  jednej , a w podanych przypadkach po dwie próbki obuwia  (wzorze; prospekcie;  modelu) . Każda próbka powinna być oznakowana w sposób umożliwiający jej dopasowanie do poszczególnych pozycji formularza cenowego, tj. pieczęć firmowa wykonawcy, nr zadania i pozycji. Zamawiający niezwłocznie zwróci próbki wykonawcy po zakończeniu postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany numeru nieużywanego obuwia w przypadku niestandardowych rozmiarów obuwia.

8) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym

9)  Oferowane obuwie posiada  poniższe normy i atesty :

W zakresie Zadania nr 1 – obuwie  dla ratownictwa medycznego

           a.  PN - EN ISO 20345 - Obuwie .

            b. Znak Bezpieczeństwa CE

      c.  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego i oznakowania jednostek tego systemu oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego

W zakresie Zadania nr 2  - Obuwie robocze

           a. PN-EN ISO 20347 - Obuwie zawodowe

           b. Znak bezpieczeństwa CE

W zakresie Zadania nr 3  - Obuwie HACCP

a.  PN - EN ISO 20347 - Obuwie zawodowe

b. Znak bezpieczeństwa CE

W zakresie Zadania nr 4  Obuwie dla personelu medycznego

  1. PN - EN ISO 20347: - Obuwie zawodowe, robocze.

b. Znak bezpieczeństwa CE

c. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej

 ATESTY

1. Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

  1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do Zapytania.
  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy AG.38/01/15 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obuwia”
  3. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni  przed upływem terminu składania ofert.
  4.  Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów  potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  5. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 16.01.2015 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
  6. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.01.2015 r., o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad, niski  parter.
  7. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

Załącznik nr 1-4 – formularze  asortymentowo-cenowe dla zadania 1-4

Załącznik nr 5 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 6 – projekt umowy.

       Załącznik nr 7- Wykaz dostaw  do jednostek organizacyjnych ZOZ w  Kłobucku  dla  

       poszczególnych zadań

Załącznik nr 8 – formularz ofertowy

                                                                                                          Z upoważnienia DYREKTORA

                                                                                                          ZOZ w Kłobucku

                                                                                                          Gabriela Łacna

       ………………………………

 Kierownik Zamawiającego