01/2015 - Zakończony 16.01.2015 - Dostawa obuwia roboczego i ochronnego
Kłobuck, dnia 07.01.2015 r.
Wyjaśnienia treści Zapytania.doc (36,50KB)
zestawienie porównania i oceny ofert.doc (42,50KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy AG.38/01/15
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia: Dostawa obuwia roboczego i ochronnego do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 1 – obuwie dla ratownictwa medycznego
Zadanie nr 2 – obuwie robocze
Zadanie nr 3 – obuwie HACCP
Zadanie nr 4 – obuwie dla personelu medycznego
Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonywania części lub całości zamówienia podwykonawcy.
Ilość i rodzaj: zgodnie z załącznikiem nr 1 i 4 do Zapytania.
Kody CPV: 18830000-6 Obuwie ochronne
18831000-3 Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce
- Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.02.2015 r. ( po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże Wykonawcy tabele rozmiarów obuwia dla poszczególnych zadań)
- Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania należy kierować na:
adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5 C
faks: 034 317-23-01
lub adres e-mail:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Katarzyna Bigosińska, tel. 034 317-22-06 wew. 127.
- Kryteria wyboru ofert: Cena – 100%
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
3) Projekt umowy – zaakceptowany przez wykonawcę
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 5) oraz
Wykaz dostaw do jednostek i komórek ( zał. nr 7)- parafowane przez Wykonawcę
7) Po minimum jednej , a w podanych przypadkach po dwie próbki obuwia (wzorze; prospekcie; modelu) . Każda próbka powinna być oznakowana w sposób umożliwiający jej dopasowanie do poszczególnych pozycji formularza cenowego, tj. pieczęć firmowa wykonawcy, nr zadania i pozycji. Zamawiający niezwłocznie zwróci próbki wykonawcy po zakończeniu postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany numeru nieużywanego obuwia w przypadku niestandardowych rozmiarów obuwia.
8) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym
9) Oferowane obuwie posiada poniższe normy i atesty :
W zakresie Zadania nr 1 – obuwie dla ratownictwa medycznego
a. PN - EN ISO 20345 - Obuwie .
b. Znak Bezpieczeństwa CE
c. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego i oznakowania jednostek tego systemu oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
W zakresie Zadania nr 2 - Obuwie robocze
a. PN-EN ISO 20347 - Obuwie zawodowe
b. Znak bezpieczeństwa CE
W zakresie Zadania nr 3 - Obuwie HACCP
a. PN - EN ISO 20347 - Obuwie zawodowe
b. Znak bezpieczeństwa CE
W zakresie Zadania nr 4 Obuwie dla personelu medycznego
- PN - EN ISO 20347: - Obuwie zawodowe, robocze.
b. Znak bezpieczeństwa CE
c. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej
ATESTY
1. Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
- Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do Zapytania.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe nr sprawy AG.38/01/15 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obuwia”
- Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego , jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający ma prawo żądać od wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 16.01.2015 r. , do godziny 9:00 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.01.2015 r., o godzinie 9:30 w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad, niski parter.
- Załączniki składające się na integralną część Zapytania:
Załącznik nr 1-4 – formularze asortymentowo-cenowe dla zadania 1-4
Załącznik nr 5 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 – projekt umowy.
Załącznik nr 7- Wykaz dostaw do jednostek organizacyjnych ZOZ w Kłobucku dla
poszczególnych zadań
Załącznik nr 8 – formularz ofertowy
Z upoważnienia DYREKTORA
ZOZ w Kłobucku
Gabriela Łacna
………………………………
Kierownik Zamawiającego