18/2014 - Zakończony 27.08.2014 - Dostawa opału do jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
nowa podstrona, dodana 2014-08-13
Podmiot udostępniający: | Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Katarzyna Bigosińska |
Data wytworzenia: | 2014-08-13 |
Dokumentacja:
- Załączniki.rar (75,00KB)
- SIWZ.doc (136,50KB)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (61,00KB)
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&lad=a&id_men=36
Kłobuck: Dostawa opału do jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 175153 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3172206 w. 41, 3172207, faks 034 3172301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozklobuck.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału do jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawę opału ( tj. węgla orzech I gat.- 20 ton ; miału I-25 - 432 tony ; ekogroszku - 30 ton) do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający charakterystykę opału oraz wymagane ilości zgodnie z załącznikami dla poszczególnych zadań. Miejsca dostaw poszczególnego asortymentu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Dostawy opału realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0, 24.31.18.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie - wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
-Oświadczenie Wykonawcy , że oferowany i dostarczany opał jest zgodny z parametrami opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym - parafowany przez wykonawcę Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę Parafowany załącznik nr 1- ilość i zakres zamówienia oraz miejsce dostawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
projekt umowy ( załącznk nr 4 do SIWZ) § 2 ust. 4. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmiany czynników cenotwórczych, na które Dostawca nie ma wpływu i których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. zmiana stawki podatku VAT, zmiana cen producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&lad=a&id_men=36
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku 11 Listopada 5 C 42-100 Kłobuck Dział Administracyjno-Gospodarczy , pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku 11 Listopada 5 C 42-100 Kłobuck Sekretariat Ip.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy opału - węgiel orzech - gatunek I..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla grubego o następujących parametrach: typ węgla 31.2 lub 32.1 sortyment orzech I klasa jakościowa 28/08/05 Klasa węgla opisana przez zestaw następujących parametrów jakościowych: 1. zawartość opałową w stanie roboczym Qrw min.28 000 kJ/kg 2. zawartość popiołu w stanie roboczym A do 8 % 3. zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Sc do 0,5 % 4. wilgotność do 10 % 5. granulacja 40 - 130 Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0, 24.31.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy opału - miał węglowy gatunek I..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego wg normy PN82/C-97001 o następujących parametrach: klasa jakościowa 25/09/10 1. zawartość opałowa w stanie roboczym Qrw min.25 000 kJ/kg 2. zawartość popiołu w stanie roboczym A do 9 % 3. zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Sc do 1 % 4. wilgotność do 20 % Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy opału - ekogroszek..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekogroszku opałowego 31.2 o następujących parametrach: klasa jakościowa 26/050/06 Klasa ekogroszku opisana jest przez zestaw następujących parametrów jakościowych: 1. sortyment 0,2.23/CC małe o parametrach granulatu 5-20 mm 2. niskie pęcznienie węgla (węgiel nie zlepia się w wysokiej temperaturze) 3. wilgotność mniejsza niż 15% 4. średnia do zawartości części lotnych 28%-40% 5. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 0C 6. zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4 mm) Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.