Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

70/12 Zakończony 17.08.2013 - Dostawa opału do jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

nowa podstrona, dodana 2013-08-29

 

Podmiot udostępniający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Katarzyna Bigosińska
Data wytworzenia: 2013-08-29

 

 

 

 Dokumentacja do pobrania:

Kłobuck, dnia 2013-08-29
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG.380/9/13. Nazwa zadania: Dostawa opału do jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego               Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Adres zamawiającego                11 Listopada 5 C
Kod Miejscowość                        42-100 Kłobuck
Telefon:                                       034 317 22 06
Faks:                                           034 317 23 01
adres strony internetowej            www.zozklobuck.com.pl
adres poczty elektronicznej        przetargi@zozklobuck.com.pl
Godziny urzędowania:                07;25-15;00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy , pok. nr  8).  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia stanowi  dostawę opału ( tj. węgla orzech I gat.- 10 ton ; miału I-25 - 528 tony ; ekogroszku – 10 ton) do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Dostawy opału realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
09 11 10 00-0 Węgiel i paliwa na bazie węgla
24 31 18 00-5 Węgiel
 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 3.
 
4.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy opału - węgiel orzech I.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla grubego o następujących parametrach:
typ węgla   31.2 lub 32.1 sortyment orzech I klasa jakościowa 28/08/05
Klasa węgla opisana przez zestaw następujących parametrów jakościowych:
1. zawartość opałową w stanie roboczym Qrw min.28 000 kJ/kg 
2. zawartość popiołu w stanie roboczym A do 8 % 
3. zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Sc do 0,5 %
4. wilgotność do 10 %
5. granulacja 40 - 130 
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
          kod CPV: 09111000-0 ; 24311800-5
 
4.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy opału - miał węglowy I.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego wg normy PN82/C-97001 o następujących parametrach: klasa jakościowa 25/09/10
1. zawartość opałowa w stanie roboczym Qrw min.25 000 kJ/kg 
2. zawartość popiołu w stanie roboczym A do 9 % 
3. zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Sc do 1 %
4. wilgotność do 20 %
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
          kod CPV: 09111000-0
 
4.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy opału - ekogroszek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekogroszku opałowego 31.2 o następujących parametrach: klasa jakościowa 26/050/06
Klasa ekogroszku opisana jest przez zestaw następujących parametrów jakościowych:
1. sortyment 0,2.23/CC małe o parametrach granulatu 5-20 mm
2. niskie pęcznienie węgla (węgiel nie zlepia się w wysokiej temperaturze)
3. wilgotność mniejsza niż 15% 
4. średnia do zawartości części lotnych 28%-40%
5. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 0C
6. zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4 mm)
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
kod CPV: 09111000-0
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:  Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań: 11 miesięcy począwszy od dn. 01.10.2013 do 31.08.2014
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.     
 
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
 
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
 
VIII. Informacja na temat wadium:   zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 

 

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
cena
100%
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-09-10 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sekretariat – Ip r
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-09-10, o godz. 09:30
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sala narad- niski parter
 
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego  terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego system u zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia  dynamicznego systemu zakupów.
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
 
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 172885 - 2013. Data zamieszczenia 2013-08-29
 
 
 
____________________________________
Kierownik Zamawiającego- Marian NOWAK