Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

62/12 Zakończony 29.05.2013 - Dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

nowa podstrona, dodana 2013-05-17
 

Podmiot udostępniający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Katarzyna Bigosińska
Data wytworzenia: 2013-05-17

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:

Kłobuck, dnia 2013-05-17

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG.380/8/13. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego               Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres zamawiającego                11 listopada 5 C
Kod Miejscowość                        42-10 Kłobuck
Telefon:                                       034 317 22 06
Faks:                                           034 317 23 01
adres strony internetowej            www.zozklobuck.com.pl
adres poczty elektronicznej        przetargi@zozklobuck.com.pl
Godziny urzędowania:                07:25-15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&lad=a&id_men=36
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy , pok. nr 8 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji w siedzibie Zamawiającego jest bezpłatne.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawę sprzętu komputerowego do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań , stanowiących załączniki od nr 1 do nr 4 do SIWZ
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
48821000-9 Serwery sieciowe
30232110-8 Drukarki laserowe
30121000-3 Urządzenia fotokopiujące i termokopujące
 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 4.
 
4.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy serowego sieciowego .
Przedmiot zamówienia stanowi dostawę fabrycznie nowego serwera sieciowego ( szt. 1 ) do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
 
4.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy drukarek laserowych..
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 5 szt.   fabrycznie nowych drukarek laserowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
 
4.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy urządzeń wielofunkcyjnych.
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa   25 szt.   fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych   do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
 
4.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy dostawy komputerów osobistych typu laptop.
Przedmiot zamówienia stanowi dostawę 16 szt. używanych komputerów osobistych typu laptop do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 6 załączonego do SIWZ.
2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 6 załączonego do SIWZ.
3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 6 załączonego do SIWZ.
4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 6 załączonego do SIWZ
           
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
 
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
 
VIII. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
cena
100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-05-27 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 listopada 5 C
42-10 Kłobuck
Sekretariat Ip.
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-05-27, o godz. 09:30
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 listopada 5 C
42-10 Kłobuck
Sala narad
                       
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
 
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 80125 - 2013. Data zamieszczenia 2013-05-17
 
 
D Y R E K T O R   ZOZ Kłobuck
____________________________________
Kierownik Zamawiającego - Marian NOWAK