Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

84/2025 Zamieszczone 17.09.2025 - Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

              Kłobuck, dn. 17.09.2025r.

Załączniki
DOCX84_2025_O_klauzula informacyjna - konkurs.docx (26,87KB)
 

Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

(ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck)

 

działając na podstawie art. 49 ust. 2  i 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025r,  poz. 450 z późn.zm.) 

 

ogłasza konkurs na stanowisko

Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

  1. Do konkursu mogą przystąpić kandydaci, którzy spełniają następujące warunki:
  1. posiadają tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty lub specjalizację II stopnia
    w  dziedzinie medycyny;
  2. posiadają 8 lat pracy w zawodzie lekarza;
  3. posiadają prawo wykonywania zawodu lekarza;
  4. nie wydano wobec nich:
  1. prawomocnego orzeczenia o zastosowaniu środka karnego w postaci zakazu wykonywania zawodu lub
  2. prawomocnego orzeczenia o zastosowaniu środka karnego w postaci zakazu zajmowania określonego stanowiska lub
  3. prawomocnego orzeczenia sądu lekarskiego o zawieszeniu prawa wykonywania zawodu lub
  4. ostatecznej uchwały okręgowej rady lekarskiej o zawieszeniu prawa wykonywania zawodu lub
  5. orzeczenia w przedmiocie niezdolności lekarza do wykonywania zawodu albo ograniczenia w wykonywaniu określonych czynności medycznych
  1. ukończyli studia podyplomowe w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia;
  2. nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska objętego konkursem;
  3. wykonują działalność leczniczą jako indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska;
  4. mają dobrą znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie podmiotów leczniczych, wykonywanie zawodów medycznych i udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

2. Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:

  1. podpisane przez kandydata podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
  2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem, tj.:
  1. dyplom ukończenia studiów na kierunku lekarskim,
  2. dyplom uzyskania tytułu specjalisty lub ukończenia specjalizacji II stopnia
    w  dziedzinie medycyny,
  3. świadectwa pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
  4. dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia;
    1. dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu lekarza;
    2. opisany przez kandydata i podpisany przez niego przebieg pracy zawodowej;
    3. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zakazu zajmowania określonego stanowiska, o braku orzeczenia
      o zawieszeniu prawa wykonywania zawodu, w przedmiocie niezdolności lekarza
      do wykonywania zawodu albo ograniczenia w wykonywaniu określonych czynności medycznych;
    4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na stanowisko Zastępcy Dyrektora
      ds. Medycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku;
    5. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
      na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej
      w Kłobucku;
    6. oświadczenie kandydata dotyczące prowadzenia indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej ze wskazaniem numeru księgi rejestrowej;
    7. oświadczenie o dobrej znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie podmiotów leczniczych, wykonywanie zawodów medycznych i udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

UWAGA!

Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 i w pkt 3 ogłoszenia, kandydat składa
w oryginale albo kopii potwierdzonej notarialnie.

  1. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata – kopie tych dokumentów powinny być poświadczone za zgodność
    z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku lub Komisji Konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
  1. Informacje o stanie:
    1. prawnym i organizacyjnym - udzielane są kandydatom przez Dział Kadr i Organizacji,
    2. ekonomicznym - udzielane są kandydatom przez Zastępcę Dyrektora ds. Administracyjno-Ekonomicznych – Głównego Księgowego w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach. 9.00-12.00.

4. Miejsce i termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów:

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck, sekretariat, I piętro do dnia 29.09.2025r. do godz. 09.30.

W przypadku przesyłki pocztowej o terminie z decyduje data wpływu do sekretariatu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku. 

 

5. Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres do korespondencji i numer telefonu kontaktowego, a także adnotację o treści:

 

Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku"

 

6. Przewidywane miejsce oraz termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur:

Siedziba Zespołu Opieki Zdrowotne w  Kłobucku - ul. 11 Listopada 5C, 42-100 Kłobuck,
w dniu 10.10.2025r.

7. O terminie i miejscu posiedzenia komisji konkursowej kandydaci zostaną powiadomieni  indywidualnie.

8. Z kandydatem wybranym na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zostanie zawarta umowa cywilnoprawna w wymiarze równoważnika połowy etatu.