51/12 zakończony 15-03-2013 Dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
nowa podstrona, dodana 2013-02-19
Podmiot udostępniający: | Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Katarzyna Bigosińska |
Data wytworzenia | 2013-02-19 |
Dokumentacja do pobrania:
- 51-12 19022013 Dokumentacja.zip (146,18KB)
- wyjaśnienia treści SIWZ z dn. 27.02.2013.zip (38,52KB)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia jednorazówka.doc (33,50KB)
- Wyjasnienia SIWZ- strona www 28.02.2013.doc (47,50KB)
Kłobuck, dnia 2013-02-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG.380/2/13. Nazwa zadania: Dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres zamawiającego 11 Listopada 5 C
Kod Miejscowość 42-100 Kłobuck
Telefon: 034 317 22 06
Faks: 034 317 23 01
adres strony internetowej zozklobuck.com.pl
adres poczty elektronicznej przetargi@zozklobuck.com.pl
Godziny urzędowania: 07;25-15;00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a#dzial1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy , pok. nr 8 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu Zamówienia : Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej i Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobuck zgodnie z wykazem asortymentowo -ilościowym zawartym w załącznikach od 1 do 8 do SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
33141000-0 Jednorazowe , niechemiczne artykuły medyczne
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
33141110-4 Opatrunki
33141240-4 Akcesoria cewnikowe
33141420-0 Rękawice chirurgiczne
03116300-0 Produkty lateksowe
33141220-8 Kaniule
33141320-9 Igły medyczne
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 8.
2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dostawy materiałów jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostaw kaniul do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Dostawy materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Dostawy rękawic diagnostycznych do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Dostawy materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul.11 Listopada 5 E. Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Dostawy igieł medycznych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Dostawy materiałów jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Dostawy materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-03-01 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sekretariat Ip.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-03-01, o godz. 09:30
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sala narad- niski parter
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 27001-2013 . Data zamieszczenia 2013-02-19
D Y R E K T O R ZOZ Kłobuck
____________________________________
Kierownik Zamawiającego - Marian Nowak