Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

51/12 zakończony 15-03-2013 Dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

nowa podstrona, dodana 2013-02-19

 

Podmiot udostępniający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Katarzyna Bigosińska
Data wytworzenia 2013-02-19

 

 

 

 

Dokumentacja do pobrania:

 

 

 

 

Kłobuck, dnia  2013-02-19

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG.380/2/13. Nazwa zadania: Dostawa materiałów i sprzętu  jednorazowego użytku do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres zamawiającego                11 Listopada 5 C

Kod Miejscowość                        42-100 Kłobuck

Telefon:                                       034 317 22 06

Faks:                                           034 317 23 01

adres strony internetowej            zozklobuck.com.pl

adres poczty elektronicznej        przetargi@zozklobuck.com.pl

Godziny urzędowania:                07;25-15;00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a#dzial1

  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy , pok. nr 8 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Określenie przedmiotu Zamówienia : Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej  i Magazynu  Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobuck zgodnie  z wykazem asortymentowo -ilościowym  zawartym w załącznikach od 1 do 8 do SIWZ

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

33141000-0  Jednorazowe , niechemiczne  artykuły  medyczne

33190000-8  Różne urządzenia i produkty medyczne

33141110-4  Opatrunki

33141240-4 Akcesoria cewnikowe

33141420-0 Rękawice chirurgiczne

03116300-0 Produkty lateksowe

33141220-8 Kaniule

33141320-9 Igły medyczne

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 8.

 

2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dostawy materiałów jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

 

2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostaw  kaniul   do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

 

2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Dostawy materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

 

2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Dostawy rękawic diagnostycznych do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

 

2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Dostawy  materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul.11 Listopada 5 E.  Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

 

2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Dostawy igieł medycznych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

 

2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Dostawy materiałów jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ

 

2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Dostawy materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:  12 miesięcy

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.

2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.

3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.

4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 12 załączonego do SIWZ.

           

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

 

VIII. Informacja na temat wadium:  zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2013-03-01 do godz. 09:00

w siedzibie zamawiającego

Zespół Opieki Zdrowotnej

11 Listopada 5 C

42-100 Kłobuck

Sekretariat Ip.

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-03-01, o godz. 09:30

w siedzibie zamawiającego

Zespół Opieki Zdrowotnej

11 Listopada 5 C

42-100 Kłobuck

Sala narad- niski parter

 

              

        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego  terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 27001-2013 . Data zamieszczenia 2013-02-19

 

 

D Y R E K T O R    ZOZ Kłobuck

____________________________________

Kierownik Zamawiającego - Marian Nowak