Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

48/12 zakończony 24-01-2013 Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

nowa podstrona, dodana 2013-01-10

 

Podmiot udostępniający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Katarzyna Bigosińska
Data wytworzenia: 2013-01-10

 

 

 

Dokumentacja do pobrania:

 

Kłobuck, 2013-01-10

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG. 380/1/13. Nazwa zadania: Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Adres zamawiającego                11 Listopada 5 C

Kod Miejscowość                        42-100 Kłobuck

Telefon:                                       034 317 22 06

Faks:                                           034 317 23 01

adres strony internetowej            zozklobuck.com.pl

adres poczty elektronicznej        przetargi@zozklobuck.com.pl

Godziny urzędowania:                07:35-15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy , pokój nr 8  ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnego , wynikającego z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zakupu bezgotówkowego paliw płynnych, poprzez tankowanie paliwa bezpośrednio do samochodów Zamawiającego .

Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi techniczne i jakościowe określone w aktach prawnych Polska Norma PN-EN 228:2009 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa.;

PN-EN 590+A1:2011 Paliwa do pojazdów samochodowych. Olej napędowy, oraz wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221, poz.1441 z późn.zm.).

 

Dostawy oleju napędowego (Zadanie nr 1) dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego.

Określone dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 ilości paliw są wielkościami, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kupowanych paliw, będących przedmiotem zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cen obowiązujących w dniu zakupu na stacji Wykonawcy z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego Zamawiającemu rabatu/upustu.

Rabat/upust będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr każdego rodzaju

paliwa ,wysokość rabatu/upustu jest wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy.

Stacja paliw czynna  przez całą dobę , codziennie ( również w niedziele i święta).

Stacja paliw usytuowana w odległości max. 5km od bazy transportowej ,tj. 42-100 Kłobuck ul. Staszica 28 lub przewożona cysterna ustawiona w obrębie miasta Kłobuck , przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa wynikających z innych przepisów. ( m.in. ochrony środowiska).

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

09132100-4 Benzyna bezołowiowa

09134100-8- Olej napędowy

09120000-6- Paliwa gazowe

 

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 2.

 

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy zakupu oleju napędowego oraz etyliny bezołowiowej 95 oktanowej .

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

 

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy zakupu paliwa LPG.

Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dn. 22.02.2013 r. do 21.02.2014r.
 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności ( art. 22 ust.1 pkt.1 PZP) , jeżeli wykaże, że jest uprawiony do obrotu paliwami zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo Energetyczne ( tj. Dz.U. z 2006 roku Nr 89 poz. 625 z późn. zm.)

 2)       posiadania wiedzy i doświadczenia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.

3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.

4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.

            2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

 

VIII. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp
Nazwa kryterium
Waga kryterium
Szczegółowy opis, wzór
Uwagi, objaśnienia
1
cena
50%
(najniższa cena: cena badanej oferty)x100% x50
maksymalnie 50 punktów
2
wysokość rabatu/upustu
50%
wysokość rabatu badanej oferty: najwyższy oferowany rabat) x 100% x 50
maksymalnie 50 punktów

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2013-01-21 do godz. 09:00

w siedzibie zamawiającego

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

11 Listopada 5 C

42-100 Kłobuck

Sekretariat – Ip.

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-01-21, o godz. 09:30

w siedzibie zamawiającego

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

11 Listopada 5 C

42-100 Kłobuck

Sala narad-niski parter

                      

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego  terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 6001-2013. Data zamieszczenia 2013-01-10

 
 
D Y R E K T O R ZOZ Kłobuck
____________________________________

Marian Nowak- Kierownik Zamawiającego