48/12 zakończony 24-01-2013 Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
nowa podstrona, dodana 2013-01-10
Podmiot udostępniający: | Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Katarzyna Bigosińska |
Data wytworzenia: | 2013-01-10 |
Dokumentacja do pobrania:
- 48-12 08012013 Dokumentacja.zip (89,79KB)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (35,50KB)
Kłobuck, 2013-01-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG. 380/1/13. Nazwa zadania: Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Adres zamawiającego 11 Listopada 5 C
Kod Miejscowość 42-100 Kłobuck
Telefon: 034 317 22 06
Faks: 034 317 23 01
adres strony internetowej zozklobuck.com.pl
adres poczty elektronicznej przetargi@zozklobuck.com.pl
Godziny urzędowania: 07:35-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy , pokój nr 8 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnego , wynikającego z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zakupu bezgotówkowego paliw płynnych, poprzez tankowanie paliwa bezpośrednio do samochodów Zamawiającego .
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi techniczne i jakościowe określone w aktach prawnych Polska Norma PN-EN 228:2009 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa.;
PN-EN 590+A1:2011 Paliwa do pojazdów samochodowych. Olej napędowy, oraz wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221, poz.1441 z późn.zm.).
Dostawy oleju napędowego (Zadanie nr 1) dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego.
Określone dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 ilości paliw są wielkościami, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kupowanych paliw, będących przedmiotem zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cen obowiązujących w dniu zakupu na stacji Wykonawcy z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego Zamawiającemu rabatu/upustu.
Rabat/upust będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr każdego rodzaju
paliwa ,wysokość rabatu/upustu jest wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy.
Stacja paliw czynna przez całą dobę , codziennie ( również w niedziele i święta).
Stacja paliw usytuowana w odległości max. 5km od bazy transportowej ,tj. 42-100 Kłobuck ul. Staszica 28 lub przewożona cysterna ustawiona w obrębie miasta Kłobuck , przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa wynikających z innych przepisów. ( m.in. ochrony środowiska).
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
09134100-8- Olej napędowy
09120000-6- Paliwa gazowe
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 2.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy zakupu oleju napędowego oraz etyliny bezołowiowej 95 oktanowej .
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy zakupu paliwa LPG.
Szczegółowy zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy tj. od dn. 22.02.2013 r. do 21.02.2014r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności ( art. 22 ust.1 pkt.1 PZP) , jeżeli wykaże, że jest uprawiony do obrotu paliwami zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo Energetyczne ( tj. Dz.U. z 2006 roku Nr 89 poz. 625 z późn. zm.)
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp
|
Nazwa kryterium
|
Waga kryterium
|
Szczegółowy opis, wzór
|
Uwagi, objaśnienia
|
1
|
cena
|
50%
|
(najniższa cena: cena badanej oferty)x100% x50
|
maksymalnie 50 punktów
|
2
|
wysokość rabatu/upustu
|
50%
|
wysokość rabatu badanej oferty: najwyższy oferowany rabat) x 100% x 50
|
maksymalnie 50 punktów
|
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-01-21 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sekretariat – Ip.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-01-21, o godz. 09:30
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sala narad-niski parter
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 6001-2013. Data zamieszczenia 2013-01-10
Marian Nowak- Kierownik Zamawiającego