31/12; zakończony 13-09-2012 Dostawa opału do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
nowa podstrona, dodana 2012-08-28
Podmiot udostępniający: | Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Katarzyna Bigosińska |
Data wytworzenia: | 2012-08-28 |
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie wyników z dnia 13.09.2012:
Kłobuck, 2012-08-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG. 380/11/12. Nazwa zadania: Dostawa opału do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres zamawiającego 11 Listopada 5 C
Kod Miejscowość 42-100 Kłobuck
Telefon: 034 317 22 06
Faks: 034 317 23 01
adres strony internetowej www.zozklobuck.com.pl
adres poczty elektronicznej przetargi@zozklobuck.com.pl
Godziny urzędowania: 07:35-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy, pok. nr 8 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. Opłata za 1 stronę kserokopii- 0,40zł.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawę opału ( tj. węgla orzech I gat.- 20 ton ; miału I-25 - 483 tony ; ekogroszku - 20 ton) do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
09 11 10 00-0 Węgiel i paliwa na bazie węgla
24 31 18 00-5 Węgiel
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 3.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy opału - węgiel orzech I - 20 ton.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla grubego o następujących parametrach:
typ węgla 31.2 lub 32.1 sortyment orzech I klasa jakościowa 28/08/05
Klasa węgla opisana przez zestaw następujących parametrów jakościowych:
1. zawartość opałową w stanie roboczym Qrw min.28 000 kJ/kg
2. zawartość popiołu w stanie roboczym A do 8 %
3. zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Sc do 0,5 %
4. wilgotność do 10 %
5. granulacja 40 - 130
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
kod CPV: 09111000-0 ; 24311800-5
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy opału - miał węglowy I - 483 tony.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego wg normy PN82/C-97001 o następujących parametrach: klasa jakościowa 25/09/10
1. zawartość opałowa w stanie roboczym Qrw min.25 000 kJ/kg
2. zawartość popiołu w stanie roboczym A do 9 %
3. zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Sc do 1 %
4. wilgotność do 20 %
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
kod CPV: 09111000-0
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy opału - ekogroszek - 20 ton.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekogroszku opałowego 31.2 o następujących parametrach: klasa jakościowa 26/050/06
Klasa ekogroszku opisana jest przez zestaw następujących parametrów jakościowych:
1. sortyment 0,2.23/CC małe o parametrach granulatu 5-20 mm
2. niskie pęcznienie węgla (węgiel nie zlepia się w wysokiej temperaturze)
3. wilgotność mniejsza niż 15%
4. średnia do zawartości części lotnych 28%-40%
5. temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 0C
6. zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4 mm)
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
kod CPV: 09111000-0
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań:
11 miesięcy począwszy od dn. 01.10.2012 do 31.08.2013
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100% |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-09-06 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sekretariat Ip.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-09-06, o godz. 09:30
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sala Narad - niski parter
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 185057-2012. Data zamieszczenia 2012-08-28
D Y R E K T O R ZOZ Kłobuck
____________________________________
Kierownik Zamawiającego - Marian Nowak
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG. 380/11/12. Nazwa zadania: Dostawa opału do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej
Kod Miejscowość: 42-100 Kłobuck
Faks: 034 317 23 01
Adres poczty elektronicznej: przetargi@zozklobuck.com.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
1) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817),
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 282, poz. 1649).
3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 Prawa zamówień publicznych.
1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 3.
Przedmiot zamówienia stanowi dostawę opału ( tj. węgla orzech I gat.- 20 ton ; miału I-25 - 483 tony ; ekogroszku – 20 ton) do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
24 31 18 00-5 Węgiel
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla grubego o następujących parametrach:
Klasa węgla opisana przez zestaw następujących parametrów jakościowych:
2. zawartość popiołu w stanie roboczym A do 8 %
4. wilgotność do 10 %
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy opału - miał węglowy I.
1. zawartość opałowa w stanie roboczym Qrw min.25 000 kJ/kg
3. zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Sc do 1 %
Ilość i zakres zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy opału - ekogroszek.
Klasa ekogroszku opisana jest przez zestaw następujących parametrów jakościowych:
2. niskie pęcznienie węgla (węgiel nie zlepia się w wysokiej temperaturze)
4. średnia do zawartości części lotnych 28%-40%
6. zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4 mm)
kod CPV: 09111000-0
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom w zakresie transportu.
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8.1 Jednorazowa dostawa opału do Szpitali , Gminnych i Wiejskich Ośrodków Zdrowia nie większa niż 9 ton od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
8.3 Telefoniczne powiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy opału do jednostki
8.4 W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do niezgodności ilości dostarczonego opału na żądanie Zamawiającego każda dostawa może być poddana
IV. Termin wykonania zamówienia
11 miesięcy począwszy od dn. 01.10.2012 do 31.08.2013
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąoświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąoświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąoświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąoświadczenie – wg wzoru formularza nr 5 załączonego do SIWZ2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
8. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
A. A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.5)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
A.7)Oświadczenie Wykonawcy , że oferowany i dostarczany opał jest zgodny z parametrami opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „C" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „C".
D.1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
D.3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1), B.2), B.3), dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
H. H.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
H.3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski..
H.5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
1. Zasady i formy przekazywania oświadczeń, wniosków i innych:
adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
a) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu na nr faksu:
.
3) W przypadku, gdy przesłane za pomocą faksu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne dokumenty w niniejszym postępowaniu będą nieczytelne zamawiający może się zwrócić o ponowne ich przesłanie za pomocą innego z wymienionych w niniejszej specyfikacji sposobów.
1) Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
2) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie do zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego (pkt. XI niniejszej specyfikacji) terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania.
4) Treść zapytań oraz udzielone wyjaśnienia zostaną jednocześnie przekazane wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszczone na stronie internetowej http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a.
6) Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami
1) W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
5) Jeżeli wprowadzona modyfikacja treści specyfikacji prowadzi do zmiany treści ogłoszenia zamawiający zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych „ogłoszenie o zmianie głoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych", przedłużając jednocześnie termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach, jeżeli spełnione zostaną przesłanki określone w art. 12a ust. 1 lub 2 Prawa zamówień publicznych.
VIII. Wymagania dotyczące wadium
2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert.
4. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego.
X. Opis sposobu przygotowania oferty
3) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Sposób zaadresowania oferty:
2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta - Dostawa opału do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
w siedzibie zamawiającego
11 Listopada 5 C
Kłobuck
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
w siedzibie zamawiającego
11 Listopada 5 C
Kłobuck
Narad – niski parter
cena oferty w zakresie każdego zadania z osobna uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
cena może być tylko jedna za oferowaną część przedmiotu zamówienia - poszczególne zadania, nie dopuszcza się wariantowości cen.
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
4. Wybór oferty w zakresie każdego z zadań od 1 do 3 zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Nazwa kryterium
|
Szczegółowy opis, wzór
|
1
|
100%
|
maksymalnie 100p.
|
6. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne,
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
3. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi wykonawców podając w szczególności:
2) uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia wykonawców, jeżeli takie będzie miało miejsce,
4) termin po upływie, którego możliwe będzie zawarcie umowy.
1) zamieszczone w siedzibie zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń,
5. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w części, w zakresie poszczególnych zadań, zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy:
2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania
6. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadomi o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
1) w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną, lub
3) w przypadku gdy, w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta lub nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy, możliwe jest zawarcie umowy przed upływem ww. terminów.
9. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.
1XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy w zakresie opisanym w XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.
2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
3) odrzucenia oferty odwołującego
4. W przypadku:
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
5. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej zamawiającego - http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a.
9. Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
2) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
11. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Przesłanie kopii odwołania może nastąpić pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
13. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
15. Kopię odwołania zamawiający:
2) zamieści również na stronie internetowej - http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a, jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
16. Przystąpienie do postępowania odwoławczego wykonawca wnosi w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje.
18. Odwołanie podlegać będzie rozpoznaniu przez Krajową Izbę Odwoławczą, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis od odwołania.
20. Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.
1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postępowania za wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
- zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku
- udostępnienie dokumentów odbywać się będzie w obecności pracownika zamawiającego
- udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania
4. Kopiowanie dokumentów w związku z ich udostępnieniem wykonawcy zamawiający wykonuje odpłatnie (cena zł. za 1 stronę).
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
załącznik nr 2 - formularz ofertowy
załącznik nr 4 - projekt umowy
załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
załącznik nr 8 - wykaz osób do kontaktu