Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dostawa fabrycznie nowych komputerów osobistych typu All-in-One do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 1/2022 z dnia 03.01.2022r.

Załącznik Nr 2 do Procedury udzielania zamówień
o wartości nieprzekraczającej  kwoty 130 000 złotych netto

 

Kłobuck, dnia  08.09.2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr sprawy ZP.38-24/23

Wg. procedury o dokonanie zakupu o wartości przekraczającej

kwotę 90.000 złotych netto a nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych netto

ZIPZałączniki.zip (582,21KB)

DOCZP_38_24_23_ZESTAWIENIE PORÓWNANIA I OCENY OFERT.doc (147,00KB)

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2022r.  poz. 1710 ze zm.), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 – wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.

 

Zamawiający informuje , iż przedmiot niniejszego zapytania ofertowego  prowadzony jest w   związku z  realizacją UMOWA NR UM.POZ2.U-11408.2022-00/1048/2023/635 o powierzenie Grantu na realizację przedsięwzięcia  pn. „Wdrożenie e-Usług w Placówce POZ” w projekcie pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”), nr POIS.11.03.00-00-0074/22; nabór nr 1/POZ2-REACT/2022.

     

  1. Przedmiotowe zapytanie dotyczy realizacji zadania pn:  „Dostawa fabrycznie nowych komputerów osobistych typu All-in-One  do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku”,  szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania stanowiącego  Zestawienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu. Zamówienie obejmuje dostawę  12  sztuk w/w komputerów.
  2. Zamawiający wymaga zaoferowanie sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego  wcześniej do prezentacji, nie rekondycjonowanego.
  3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone sprzęty są  kompletne i gotowe do funkcjonowania  bez  żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych oraz wolne  od wad.
  4. Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do Zapytania zostaną odrzucone. Powyższy załącznik  zawiera minimalne wymagania zakresie parametrów technicznych sprzętu. Poprzez wypełnienie, podpisanie i dołączenie do oferty  Załącznika nr 1  do zapytania , Wykonawca oświadcza, że ofertuje przedmiot Zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
  5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213000-5  Komputery osobiste
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych:

 OPIS RÓWNOWAŻNOŚCI:

W przypadku, gdy w dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się  wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który  charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane lub dostarczone do Zamawiającego przez konkretnego dostawcę (jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych  wykonawców lub jego produktów), należy rozumieć, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i w takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań  równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach.

W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen  technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,  zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu  zamówienia przedstawionego treści niniejszego zapytania, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez  Zamawiającego.

Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz   eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych  Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach   funkcjonalnych i jakościowych takich samych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym  istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego  cechy i parametry oraz funkcjonalności.

Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest   obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez  Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych produktów wraz z wykazaniem cech  równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego oraz  podanie nazwy handlowej i producenta.

W celu wykazania cech równoważności Zamawiający dopuszcza załączenie do opisu etykiet, zdjęć, kart katalogowych itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej (jakiego sprzętu) dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów muszą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w  dokumentach identyfikujących  produkt.

  1. Termin dostawyw nieprzekraczalnym terminie do dnia  27.09.2023r.
  2. Dostawa sprzętu oraz jego ubezpieczenie do czasu przekazania Zamawiającemu urządzenia  do eksploatacji   nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację  przez Zamawiającego  urządzenia,
  4. Gwarancja min. 12 miesięcy - liczona od dnia obustronnie  podpisanego protokołu odbioru.
  5. Szczegółowe warunki gwarancji zawierają dokumenty gwarancji wydane Zamawiającemu w dniu  podpisania  protokołu  odbioru.
  6. Termin płatności: do 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo  wystawionej faktury VAT, która zostanie wystawiona  po podpisaniu protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
  7. Wraz z  dostawą urządzenia  Wykonawca dostarcza Gwarancję oraz instrukcję urządzenia  w języku polskim.
  8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  9. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym zapytaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.

Lp

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1

Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu

100 %

(najniższa oferowana cena/cena badanej oferty) x 100%x100

cena punktowo - max 100 pkt.

  1. Suma uzyskanych punktów  stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
  2. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: upublicznienie na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://bip.zozklobuck.com.pl/221/180/zapytania-ofertowe.html   .
  3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres e-mail:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:    P/ Katarzyna Bigosińska, tel. 34 317-22-06 wew.127 w sprawach proceduralnych.

  1. Wzór umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie:

 elektronicznej oraz przesłać na adres e-mail :

( UWAGA ;Zamawiający wymaga sporządzenia  oraz złożenia Oferty, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami,  w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. )

  1. Miejsce i termin złożenia ofert: . ofertę w formie elektronicznej należy  przesłać  do dnia 18.09.2023r., do godziny 10:00. W tytule z adnotacją „Zapytanie  ofertowe nr sprawy

       ZP.38-24/23 do postępowania  na  Dostawa fabrycznie nowych komputerów osobistych typu All-in-One  do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku”.

  1. Miejsce/forma  i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2023r., o godzinie 10:30 -   w siedzibie zamawiającego - Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, pokój nr 4 ,parter.

      (W przypadku awarii, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający informuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego).

23. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia .
  2.  Przedmiotem niniejszego zapytania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  3.  Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą
      w walutach obcych.
  4.   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
  5. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści  zapytania ofertowego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania o ofert, po upływie w/w terminu zamawiający ma prawo pozostawić w/w zapytanie bez rozpatrzenia .
  6. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku niepełnienia warunków formalnych  Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane  lub gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
  8. Zamawiający wybierze Wykonawcę na podstawie złożonych ofert. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni warunki udziału i przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty  oraz umieści na stronie internetowej Zamawiającego.
  9. Zamawiający  wykluczy z udziału w niniejszym zapytaniu ofertę Wykonawcy:
    1.   W stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
    2. Zamawiający na  podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.  poz. 835), dalej jako „ustawa”. wykluczy również z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

  1. Oferta Wykonawcy zawiera poniższe dokumenty ::
  1. Formularz ofertowy Wykonawcy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 2
  2. Zestawienie wymaganych parametrów   technicznych sprzętu -  wypełnione i podpisane przez wykonawcę-  Załącznik nr 1
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu  ofertowym oraz braku podstaw  wykluczenia – wypełniony i podpisany przez wykonawcę -załącznik nr 3
  4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób             składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
  5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji          o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru

                  lub  ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu

                  składania   ofert.

 

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO

Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

Zamawiający informuje, że:

 

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku  ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck;
  • inspektor ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, kontakt: ,Tel.34 317 22 06.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w formie zapytania ofertowego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o  dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz.U. z 2020 r.poz. 2176). 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie  z § 4 ust 1 pkt. 15 Załącznik do Zarządzenia Nr 2/2021 Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku z dnia 25.01.2021r. przez okres 4 lat  od daty zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty przez Kierownika Zamawiającego.
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

W związku z faktem, iż przedmiot niniejszego zapytania ofertowego  jest finansowany z funduszy Unii Europejskiej, Zamawiający  działając zgodnie z zaleceniami zawartymi w „Poradniku w zakresie przeciwdziałania nadużyciom finansowym  w szczególności w ramach projektów realizowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020”, informuje, że w celu ułatwienia informowania IZ POIiŚ o potencjalnych nieprawidłowościach i nadużyciach, został utworzony specjalny mechanizm sygnalizacyjny. Mechanizm umożliwia zgłaszanie nieprawidłowości poprzez: adres e-mail: naduzycia.POIS@miir.gov.pl lub specjalny formularz znajdujący się na stronie internetowej:   http://www.pois.gov.pl/strony/zglaszanie-nieprawidlowosci/

 

  1. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

    Załącznik nr 1 – Zestawienie wymaganych parametrów  technicznych  sprzętu

    Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy Wykonawcy

    Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu 

                              ofertowym oraz braku podstaw  wykluczenia

    Załącznik nr 4 – Projekt umowy

                                                           D Y R E K T O R

Joanna Maruszczyk

        _______________________

         Kierownik Zamawiającego