22/12; zakończony 04.07.2012; Remont schodów wejściowych oraz części pomieszczeń w budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Zajączkach
nowa podstrona, dodana 2012-06-26
Podmiot udostępniający: | Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Grzegorz Edekman |
Data wytworzenia: | 2012-06-26 |
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie wyników z dnia 04.07.2012:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:
1. Przedmiot zamówienia: „Remont schodów wejściowych oraz części pomieszczeń w budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Zajączkach”.
Ilość i rodzaj: zgodny z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi będącymi załącznikami do zapytania ofertowego.
Kody CPV: 45453000-7, 45400000-1
Termin realizacji zamówienia: 31.08.2012
2. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki
Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 listopada 5 C lub na stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl
3. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują
pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:
4. Kryteria wyboru ofert : cena 100 %
5. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):
A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności składa następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów
rejestrowych
3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.
Prawa zamówień publicznych. – załącznik 4
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych – załącznik 5
5) Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony wg opisu podanego załączniku nr 7.
Wykonawca wyłoniony w postępowaniu na dwa dni przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego odpowiadającemu wartością złożonej ofercie.
6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 8
7) Wykaz wykonanych robót budowlanych– załącznik nr 9
B) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2), 3), 4) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
6. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów zamawiającego): projekt umowy stanowi załącznik nr 6
7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagany): nie dotyczy
8. Warunki gwarancji: 3 lata
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa
i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe
nr sprawy DT/388/09/2012 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na Remont WOZ Zajączki"
10. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 02.07.2012, do godziny 9.30 w siedzibie zamawiającego - Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I
11. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.07.2012 o godzinie 10.00 w siedzibie zamawiającego - Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad, piwnica
12. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
14. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Przedmiar robót
Załącznik nr 3 – Specyfikacja Techniczna
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 7 - Opis sposobu wykonania uproszczonego kosztorysu ofertowego
Załącznik nr 8 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
Załącznik nr 9 - Wykaz wykonanych robót budowlanych