Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

22/12; zakończony 04.07.2012; Remont schodów wejściowych oraz części pomieszczeń w budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Zajączkach

nowa podstrona, dodana 2012-06-26

Podmiot udostępniający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Grzegorz Edekman
Data wytworzenia: 2012-06-26

 

 

 

 Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenie wyników z dnia 04.07.2012:

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Nr sprawy DT/388/09/2012
 
 

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zaprasza do złożenia oferty na:

1. Przedmiot zamówienia:Remont schodów wejściowych oraz części pomieszczeń w budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Zajączkach”.

Ilość i rodzaj: zgodny z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi  będącymi   załącznikami do zapytania ofertowego.

      Kody CPV: 45453000-7, 45400000-1

      Termin realizacji zamówienia: 31.08.2012

2.        Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego: osobiście w siedzibie zamawiającego – Zespół Opieki
      Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 listopada 5 C lub na
stronie internetowej – www.zozklobuck.com.pl

 

3.        Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

      wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują
      pisemnie. Pytania muszą być skierowane na:

adres: 42-100 Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 c
faks: 034 317-23-01
lub adres e-mail:
 

4.        Kryteria wyboru ofert : cena 100 %

5.        Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):

A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności składa następujące dokumenty:

1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile
fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów
    rejestrowych

3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.

 Prawa zamówień publicznych. – załącznik 4

4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie

zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych – załącznik 5

5) Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony wg opisu podanego załączniku nr 7. 

Wykonawca wyłoniony w postępowaniu na dwa dni przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego odpowiadającemu wartością złożonej ofercie.

6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 8

7) Wykaz wykonanych robót budowlanych– załącznik nr 9

B) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2), 3), 4) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

6.        Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów zamawiającego): projekt umowy stanowi załącznik nr 6

7.        Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagany): nie dotyczy

8.        Warunki gwarancji: 3 lata

9.        Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa
i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Zapytanie ofertowe
nr sprawy DT/388/09/2012 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na Remont WOZ Zajączki"

10. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 02.07.2012, do godziny 9.30 w siedzibie zamawiającego - Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku,
ul. 11 Listopada 5 C, sekretariat, piętro I

11. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.07.2012 o godzinie 10.00 w siedzibie zamawiającego - Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5 C, sala narad, piwnica

12. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

13. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów

      potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

14. Załączniki składające się na integralną część Zapytania:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Przedmiar robót

Załącznik nr 3 – Specyfikacja Techniczna

Załącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 6 – Projekt umowy

Załącznik nr 7 - Opis sposobu wykonania uproszczonego kosztorysu ofertowego

Załącznik nr 8 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Załącznik nr 9 - Wykaz wykonanych robót budowlanych