15/12; zakończony 24.04.2012; Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
nowa podstrona, dodana 2012-04-06
Podmiot udostępniający: | Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Katarzyna Bigosińska |
Data wytworzenia: | 2012-04-06 |
Dokumenty do pobrania:
ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW nr 1 i nr 14 !! z dnia 10.04.2012:
- Załącznik nr 1- zadanie nr 1 NOWY.doc (62,00KB)
- Załącznik nr 14 - umowa na nieczystości stałe NOWA.doc (52,50KB)
Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 12.04.2012:
Ogłoszenie wyników z dnia 24.04.2012:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: AG. 380/9/12. Nazwa zadania: Odbiór odpadów i nieczystości z jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Zespół Opieki Zdrowotnej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zamawiającego Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres zamawiającego 11 Listopada 5 C
Kod Miejscowość 42-100 Kłobuck
adres strony internetowej www.zozklobuck.com.pl
adres poczty elektronicznej
Godziny urzędowania: 07:25-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_zozkl&id_dzi=7&id_men=36&lad=a
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Dział Administracyjno-Gospodarczy , pokój nr 8 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.Opłata za kserokopię Specyfikacji wynosi 0,40 zł. /stronę + koszty przekazania
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia stanowi odbiór odpadów i nieczystości z jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku., zgodnie z załącznikami od nr 1 do nr 5 SIWZ
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 5.
4.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wywozu niesegregowanych nieczystości stałych.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 1 dotyczy wywozu niesegregowanych nieczystości stałych z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
4.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 2 dotyczy odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ
4.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy odbioru , transportu i utylizacji odpadów żywnościowych.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 3 dotyczy odbioru , transportu i utylizacji odpadów żywnościowych ze Szpitala Rejonowego w Kłobucku oraz Szpitala Rejonowego w Krzepicach, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ
4.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy wywozu i utylizacji odpadów innych niż medyczne.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 4 dotyczy wywozu i utylizacji odpadów innych z magazynu znajdującego się w Szpitalu Rejonowym w Kłobucku, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ
4.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy wywozu nieczystości płynnych.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 5 dotyczy wywozu nieczystości płynnych z jednostek organizacyjnych ZOZ Kłobuck, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90513200-8 Usługi w zakresie wywozu stałych odpadów miejskich
90524000-6 Usługi w zakresie odpadów medycznych
90410000-4 Usługi usuwania ścieków
90500000-2 Usługi związane z odpadami
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania a) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) dotyczy zadania Nr 1-4 oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010 r.( Dz. U. Nr 139 poz. 940) w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi, a w szczególności zobowiązany jest do unieszkodliwiania odebranych od Zamawiającego odpadów w zakładzie utylizacji zlokalizowanym w graniach województwa, na którym zostały wytworzone bądź na obszarze innego województwa, jeżeli odległość od miejsca wytworzenia odpadów do instalacji jest mniejsza niż odległość instalacji położonej na terenie tego samego województwa zgodnie z zasadami art.9 ustawy o odpadach, a utylizacja odpadów medycznych odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. metodami, które prowadzą do obniżenia zawartości ogólnego węgla organicznego do 5% w tych odpadach dot. zadania nr 2
b) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, lub umowa bądź zaświadczenie o gotowości odbioru od Wykonawcy odpadów przez zakład utylizacji, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) - dotyczy zadania Nr 2, 3 i 4 .
c) Zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych z nieruchomości położonych na terenie Powiatu Kłobuckiego, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) - dotyczy zadania Nr 5.
d) Umowa na zrzut nieczystości ciekłych do punktu zlewnego oczyszczalni ścieków - dotyczy zadania Nr 5.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sąprzedłożyć oświadczenie – wg wzoru formularza nr 7 załączonego do SIWZ..
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp.
|
Nazwa kryterium |
Waga
|
1
|
cena
|
100%
|
X. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 2012-04-17 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-04-17, o godz. 09:30
w siedzibie zamawiającego
Zespół Opieki Zdrowotnej
11 Listopada 5 C
42-100 Kłobuck
Sala narad- niski parter
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 80355-2012. Data zamieszczenia 2012-04-06